شناسهٔ خبر: 6770120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

جنگ پنهان امیر و پرویز در ورزشگاه آزادی

تلاش استقلالی ها برای میانجیگری!

بولتن نیوز

پرویز و امیر خیلی زود به هم رسیدند.در هفته دوم رقابت های لیگ برتر.آن هم در ورزشگاه آزادی.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش:قلعه نویی که پر افتخار ترین مربی لیگ برتر است و با استقلال به افتخارات زیادی رسیده در لیگ برتر چهاردهم نتوانست نتایج قابل قبولی بگیرد طوری که از این تیم جدا شد و در آخرین روزهای باقیمانده به آغاز لیگ به ملوان بندرانزلی پیوست.

به گزارش بولتن نیوز؛امیر روز جمعه باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.تیمی که به خوبی آن را می شناسد و سالها هم در آن تیم بازی کرده و هم سرمربی اش بوده است.فارغ از تقابل قلعه نویی با تیم سابقش آنچه باعث می شود تا دیدار ملوان و استقلال جذاب از آب در بیاید حضور پرویز مظلومی روی نیمکت آبی ها است.او هم که رکورددار شکست دادن پرسپولیس در دربی پایتخت است کم پیش هواداران استقلال محبوب نیست.

شکی وجود ندارد که جمعه و در آزادی هواداران هم پشت او خواهند بود و یکصدا پرویز خان را حمایت خواهند کرد تا استقلال نتیجه لازم را مقابل ملوان بگیرد.با این حال و در حالی که 5 روز دیگر به بازی این دو تیم باقی مانده خیلی ها دارند از حالا به حاشیه ها دامن می زنند و از جنگ بین امیر و پرویز یاد می کنند.

باید گفت حقیقت این است که دو مربی علیه هم مواضعی دارند اما تلاش می کنند آن را رسانه ای نکنند و شاید بتوان از جنگ پنهان آنها در این بازی نام برد.جنگی که احتمالا با ردوبدل شدن دسته های گل در ابتدای بازی آغاز می شود و ....

با این حال مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه احترام سرمربی سابق خودشان را حفظ کنند و البته هوای سرمربی فعلی شان را هم داشته باشند تدابیر خاصی را اندشیده اند.آنها با لیدرهای باشگاه تماس گرفته اند و از آنها خواسته اند در روز بازی سکوها را کنترل کنند تا هيچ گونه شعار و يا توهيني عليه بازيكنان ملوان و امير قلعه‌نويي انجام نشود.

احتمالا آنها به خود پرویز مظلومی و البته سید مهدی رحمتی که مواضعش با امیر قلعه نویی علنی است توصیه هایی را خواهند کرد.توصیه هایی که از ایجاد هرگونه تنش جلوگیری کند و البته به نغع استقلال تمام شود.

نظر شما