شناسهٔ خبر: 6762228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

تدبیر قلعه‌نویی برای رویارویی با استقلال

ژنرال به سربازانش رسید

بولتن نیوز

امیر قلعه‌نویی، سرمربی ملوان از آنچه در این باشگاه اتفاق می‌افتد، دلخور است.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش:او به صراحت از مشکلات مالی این باشگاه صحبت می‌کند و تاکید دارد که مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

به گزارش بولتن نیوز؛قلعه‌نویی بر این باور است که نپرداختن حقوق بازیکنان روی روند نتیجه‌گیری ملوان تاثیر می‌گذارد. سرمربی ملوان البته هفته نخست لیگ برتر را با پیروزی ارزشمند مقابل ذوب‌آهن پشت‍سر گذاشت تا این تیم از بحران احتمالی فاصله بگیرد؛ اما قلعه‌نویی همچنان نگران است و اکنون این پرسش مطرح است که نگرانی این مربی و تهدیدش به جدایی از ملوان چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

باشگاه ملوان در فصل نقل‌وانتقالات تیم پرسروصدایی بود؛ تیمی که با مالکی چون داریوش بهشتی و با طرح قرارداد بستن با علی دایی بر سر زبان‌ها افتاد. موضوعی که سبب خوشحالی هواداران ملوان شده بود و آنها امیدوار بودند نامی بزرگ چون علی دایی هدایت تیم شهرشان را به عهده بگیرد. بهشتی نیز به هواداران وعده حضور دایی را داه بود؛ اما به نظر می‌رسد علی دایی متوجه مشکلات این باشگاه شد که برخلاف میل باطنی‌اش از حضور در ملوان انصراف داد.

امیر قلعه‌نویی اما با تمام مشکلات ملوان کنار آمد؛ تا آنجا که با کنار رفتن داریوش بهشتی سرمربی ملوان حاضر نشد این تیم را ترک کند. در حالی که خیلی‌ها منتظر استعفای امیر قلعه‌نویی بودند. قلعه‌نویی که به تمام مشکلات این روزهای ملوان آشناست، گفته می‌شود بیشتر از هر چیز نگران بازی هفته دوم، یعنی هفته پیش‌رو با استقلال است. قلعه‌نویی که با ناکامی استقلال را ترک کرد، حالا این تیم را تحت هدایت کسی می‌بیند که رابطه چندان خوبی با او ندارد. اختلاف مظلومی و قلعه‌نویی در شرایطی است که هر دو تیم سه امتیاز هفته نخست را کسب کرده‌اند، اما قلعه‌نویی در هفته دوم قرار است مقابل تیم پرمهره آبی‌ها قرار بگیرد.

گفته می‌شود قلعه‌نویی قصد ندارد به هیچ عنوان بازنده این مسابقه باشد، برای همین تصمیم گرفته در این بازی روی نیمکت ملوان ننشیند تا از تبعات احتمالی جلوگیری کند. او با اینکه امور تیمش را کاملا در اختیار دارد، ظاهرا در صورت باخت نمی‌خواهد شکست تیمش را به گردن بگیرد. به خصوص که در استقلال بازیکنانی چون مهدی رحمتی بازی می‌کند که رابطه اصلا خوبی با قلعه‌نویی ندارد. همه این مسائل حساسیت بازی دو تیم را بالا برده اما قلعه‌نویی در تلاش است به گونه‌ای هفته دوم لیگ برتر را پشت سر بگذارد که انتقادی متوجه‌اش نباشد.

مسابقه استقلال و ملوان جمعه 16 مردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما