شناسهٔ خبر: 67701152 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

ترمینال فرودگاه‌های رامسر و ایلام در ۲ هفته آینده افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ترمینال فرودگاه های رامسر و ایلام در دو هفته آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۷ تیر در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از افتتاح ترمینال فرودگاه‌های رامسر و ایلام در دو هفته آینده خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: ترمینال فرودگاه بین‌المللی رامسر در دو هفته آینده به مدار خدمت رسانی شبکه فرودگاهی کشور افزوده می‌شود که بعد از بین‌المللی شدن فرودگاه رامسر این ترمینال می‌تواند مزیت‌های خوبی را به این منطقه گردشگری کشور بیفزاید.

بذرپاش افزود: ترمینال فرودگاه ایلام نیز در دو هفته آینده افتتاح می‌شود که شبکه فرودگاهی کشور را در جنوب غرب کشور توسعه قابل توجهی می‌دهد.

بازگشت بیش از ۸۷ هزار زائر خانه خدا به کشور

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به عملیات بزرگ حج ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: عملیات حج در چند روز گذشته به پایان رسید و بیش از ۸۷ هزار از عربستان به کشور بازگشتند که از تمامی دست‌اندرکاران این بخش کمال تشکر را دارم.

تعیین نرخ بلیت هواپیما برای سفرهای اربعین

وی در پاسخ به سوالی درباره سفرهای اربعین حسینی و نرخ بلیت‌ها در این ایام توضیح داد: برای اربعین نرخ گذاری انجام خواهیم داد و هر شرکتی همکاری نکند اجازه پرواز نخواهد داشت.

بذرپاش توصیه کرد مردم برای سهولت در سفرهای اربعین، بلیت‌های سفر را به شکل رفت و برگشتی تهیه کنند تا مشکلات کمتری را در هنگام بازگشت از فرودگاه نجف و بغداد متحمل شوند.

نظر شما