شناسهٔ خبر: 67700941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گیلان: نیروی انتظامی به سبب تامین امنیت نزد مردم عزیز است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: نیروی انتظامی عمر گرانبها و جوانی خود را وقف تعالی و امنیت کشور می‌کنند و به همین سبب نزد مردم عزیز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ عاشورائیان که با حضور حدود ۲ هزار خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و بازنشستگان انتظامی گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در عرصه امنیت اجتماعی تلاش وافری دارد و در گیلان نیز این تلاش باعث ایجاد امنیت مناسبی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته نیروی انتظامی در هر برهه از تاریخ انقلاب همانند دوران دفاع مقدس، کرونا، و سایر موارد آغوش خود را به سوی مردم گشوده است؛ اما در مقابل دشمنان سینه‌های خود را سپر کرده و با قدرت مقابل دشمنان می‌ایستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان نیروهای خدوم و مردمی در جامعه فعالیت دارند و به همین دلیل مردم به آنان علاقمندند و نزد اقشار مختلف مردم عزیز هستند؛ زیرا آنان امنیت را در اقصی نقاط کشور برقرار می‌کنند و مردم نیز این امنیت را حس می‌کنند.

استاندار گیلان اضافه کرد: ما قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم و در همین ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا نیز، امینت برگزاری مراسم مختلف را برعهده داشتند و این مراسم در کمال امنیت برگزار شد.

وی بیان کرد: این در حالی است که طی چهار ماه اخیر نیز، سه انتخابات شامل انتخابات مجلس شورای اسلامی، دور نخست و دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که شاهد بودیم که نیروی انتظامی با جان و دل در برقراری امنیت این انتخابات حضور و همکاری داشتند.

عباسی به استفاده از همه ظرفیت استان گیلان برای حمایت از پرسنل نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل ماموریت‌هایی که پرسنل نیروی انتظامی دارند، برخی از آنان فاقد مسکن هستند و به همین دلیل در طرح نهضت ملی مسکن و همچنین سایر طرح‌ها، پرسنل نیروی انتظامی از اولویت خاصی برخوردار خواهند بود.

به گزارش ایرنا، در اجتماع بزرگ عاشورائیان که با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و بازنشستگان انتظامی گیلان در رشت برگزار شد، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان و سایر مسئولان نیروی انتظامی این استان حضور داشتند.

نظر شما