شناسهٔ خبر: 67700811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوان نیمی از فعالان ورزش شهروندی همدان

همدان- ایرنا- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان گفت: بانوان نیمی از جمعیت فعال در برنامه‌های ورزش شهروندی همدان در سال جاری هستند.

صاحب‌خبر -

محمود رجبی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال برآورد مشارکت مردمی در برنامه‌های ورزش شهروندی شهرداری همدان ۴۰ هزار نفر است که براساس نمودار سال گذشته، نیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل خواهند داد.

وی اضافه کرد: این هدفگذاری به خوبی ریل گذاری شده و در قالب رشته‌های مختلف ورزشی، جشنواره‌های محله‌ای و نیز برنامه‌های فرهنگی ورزشی تحقق خواهد یافت.

رجبی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های ورزش شهروندی شهرداری همدان شرکت کردند و نشانگر علاقه‌مندی مردم به ورزش است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: رویکرد ما برگزاری رشته‌های فراگیر برای خانواده‌ها به خصوص بانوان و قشر جوان است و براین اساس ورزش‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که بیشتر گرایش و علاقه را دارند.

وی یادآور شد: ورزش شهروندی را در ۲ سطح محله محور و مسجد محور در تمام محلات شهر همدان دنبال می‌کنیم و از توانمندی نیروهای بومی محلات کمک لازم را خواهیم برد.

وی افزود: تمامی رویدادهای ورزش شهروندی با نام المپیاد "شهروند قهرمان" در حال برگزاری است و با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان بودجه مالی بسیار مناسبی برای توسعه و ترویج ورزش در محلات اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا ۲۰ هزار و ۶۳۵ همدانی طی سال گذشته در جشنواره‌های مختلف ورزش شهروندی مشارکت داشتند.

برنامه‌های ورزش شهروندی همدان در قالب جشنواره، مسابقات و همایش‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی بین بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

نظر شما