شناسهٔ خبر: 67700686 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

فعالیت ادارات و بانک‌هایکردستان دورکاری شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هایاستاندر روز پنج‌شنبه این هفته به صورت دورکاری خواهد بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هایاستاندر روز پنج‌شنبه این هفته به صورت دورکاری خواهد بود.

عبدالله رشیدی‌پوربا توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی،نحوه فعالیت ادارات و کارمندان ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنج‌شنبه هفته جاری را اعلام کرد.

وی افزود: در راستای مدیریت مصرف انرژی و به منظور حفظ پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از احتمال قطعی برق خانگی و بنا به درخواست امروز مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار؛ فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هایاستان به صورت دورکاری خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: این دورکاریشامل مراکز بهداشتی، درمانی و دستگاه‌های خدمات‌رسان و واحدهایی که به تشخیص مدیر مربوطه نیاز به حضور کارکنان است، نمی‌شود.

رشیدی‌پور تصریح کرد:رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی، روشن کردن ژنراتور برق (مولد خودتأمین)و نظارت مدیران بر حسن انجام آن کماکان مورد انتظار است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما