شناسهٔ خبر: 67700452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

با اعلام دبیرخانه؛

برگزیدگان پویش ادبی «مهربانی آسمانی شد» در استان فارس معرفی شدند

پویش ادبی ملی «مهربانی آسمانی» در فارس برگزیدگان خود را شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، برگزیدگان پویش ادبی ملی «مهربانی آسمانی» معرفی شدند. این پویش ادبی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی، در دو بخش «نوشته‌ای برای رئیس جمهور شهیدم» و «اگر من رئیس جمهور بشوم...» در سطح کشور برگزار شد.

آثار دریافت شده در چند مرحله مورد داوری و گزینش قرار گرفت و در نهایت ۱۸ اثر از بین ۹۵ اثر دریافتی به عنوان برگزیده انتخاب شد که برگزیدگان در یک نشست مجازی-حضوری به خوانش آثار خود خواهند پرداخت.

بر این اساس در بخش دلنوشته رقیه علیدوستی، ۱۵ ساله از استان چهارمحال و بختیاری؛ یاسمن فرازی، ۸ ساله از شیراز؛ الینا درستی، ۱۰ ساله از کازرون و محمد فاضل مقصودی، ۹ ساله از نی‌ریز در این پویش به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در بخش داستان کوتاه نیز محدثه مهرآزمای، ۱۰ ساله، از لارستان؛ باران ربیعی، ۱۳ ساله از استان چهارمحال و بختیاری؛ امیرعلی عیان منش، ۱۵ ساله، از نی‌ریز ؛ فاطمه میری، ۱۸ ساله از فیروزآباد و کوثر مقصودی، ۱۸ ساله از نی‌ریز نفرات برتر بودند.

افزون بر این، کوثر سادات جعفری زوج، ۱۳ ساله از شیراز؛ نازنین براتی، ۱۲ ساله از استان چهارمحال و بختیاری و هلنا سروش مهر، ۱۱ ساله از کازرون در بخش متن ادبی  برگزیده شدند.

در بخش شعر نیز رادین قره‌چاهی، ۱۳ ساله، از نی‌ریز؛ امیررضا فلاحتی مروستی، ۱۶ ساله از استان یزد و بردیا کارگریان، ۱۳ ساله از استان یزد و در بخش نامه کاملیا رضایی، ۷ ساله، از نی‌ریز؛ یگانه شرفی، ۱۲ ساله از شیراز و فاطمه ثمین بخشی ۱۰ ساله، از استان همدان نفرات برگزیده این پویش شدند.

نظر شما