شناسهٔ خبر: 67700275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

در صورت اختصاص به موقع اعتبارات و تسهیلات بانکی ۱۰۰ همت از پروژه‌های مهم تا آخر سال افتتاح می‌شود

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اگر اعتبارات بانکی و تسهیلات به موقع در نظر گرفته شود انشاالله حدود ۱۰۰ همت پروژه‌های مهمی را می‌توانیم افتتاح کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عزت الله ضرغامی در پایان هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به سیاست‌هایی که دولت مردمی داشته است استاندار آذربایجان غربی ۴ بنای تاریخی مهم را که در اختیار دستگاه‌های دولتی بوده در اختیار وزارت میراث قرار داده است. این اتفاق، اتفاق خیلی خوبی است و همیشه هم ما تاکید کردیم که دستگاه ها از اعتبارات خودشان ساختمان‌های تاریخی خودشان را مرمت کنند.

وی ادامه داد: این ۴ بنا در اختیار وزارت میراث فرهنگی قرار گرفته است و در کنار چهار پروژه‌ای که شنبه افتتاح می‌شود از این ۴ پروژه تاریخی هم رونمایی خواهیم کرد. این رونمایی با حضور رسانه‌ها خواهد بود. به خاطر اعتقادی که به پاسخگویی داریم، تمام رسانه‌های استانی تا آنجایی که امکان باشد دعوت می‌شوند و حضور دارند. بعضی اوقات من با جزئیات وقت می‌گذارم و حتی به یک خبرنگار محلی توضیحات لازم را می‌دهم مگر اینکه مشکل تنظیم وقت باشد.

وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: همانطور که قبلاً گفتم پروژه‌های زیادی سرمایه‌گذاری شده است و به تدریج تا آخر سال آرام آرام به بهره‌برداری می‌رسد. حدود صد همت پروژه داریم، اگر اعتبارات بانکی و تسهیلات به موقع در نظر گرفته شود در جلسه که هفته گذشته با آقای مخبر داشتم، دستورات لازم را دادند. انشالله حدود ۱۰۰ همت پروژه‌های مهمی را می‌توانیم افتتاح کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما