شناسهٔ خبر: 67700145 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سید حسن نصرالله:

جنوب لبنان گورستان تانک‌های اسرائیل خواهد شد/ تل‌آویو در بدترین وضعیت قرار دارد

دبیرکل حزب الله لبنان امروز در آغاز سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی (ع) گفت: در صورتی که اسرائیل بخواهد تانک های خود را به جنوب لبنان آورد و قصد تجاوز نظامی داشته باشد، بداند که دیگر چیزی به عنوان کمبود تانک نخواهد داشت و این منطقه گورستان تانک های دشمن خواهد شد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: «سید حسن نصرالله» در جمع خیل عظیم عزاداران حسینی با اشاره به جنایت ارتش رژیم صهیونیستی افزود: ما به فلسطین، نوار غزه، کرانه باختری و ملت خود در لبنان که مورد تجاوز رژیم صهیونیستی از ۷۶ سال پیش قرار گرفتند، یاری می رسانیم و از آنها پشتیبانی می کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مقاومت در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) انجام داد، حق کامل مقاومت است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین از جبهه محور مقاومت بویژه جمهوری اسلامی ایران و سوریه مقاوم تقدیر و اضافه کرد: ما در لبنان جبهه پشتیبانی از نبرد «طوفان الاقصی» را برای یاری رساندن به ملت فلسطین گشودیم و جبهه های پشتیبانی یمن و عراق نیز گشوده شد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ جعلی خود در بدترین وضعیت در همه زمینه ها به سرمی برد و سران نظامی و سیاسی این رژیم به آن اذعان می کنند.

سید حسن نصرالله افزود: سران صهیونیست برای اولین بار از نابودی رژیم خود سخن می گویند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد:‌ رژیم اسرائیل برای اولین بار اذعان کرد که دچار کمبود نظامی و فرمانده به علت کشته شدن در جبهه های نبرد است. برای اولین بار است که دشمن از کمبود تانک و ادوات نظامی در جبهه نوار غزه و جبهه نبرد شمال فلسطین اشغالی با حزب الله سخن می گوید.

وی خطاب به سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر تانک های خود را به جنوب لبنان بیاورید و قصد تجاوز نظامی داشته باشید، بدانید که دیگر چیزی به عنوان کمبود تانک نخواهید داشت زیرا اساسا تانکی برای شما باقی نخواهد ماند و همه آنها در جنوب لبنان منهدم خواهد شد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: اگر خواسته باشید به غیرنظامیان ما همچنان حمله کنید بدانید که با موشک های خود به شهرک های صهیونیست نشین جدید شما که تاکنون مورد حمله قرار نگرفته، حمله خواهیم کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جبهه نبرد ما تا زمانی که تجاوزگری علیه نوار غزه ادامه دارد، متوقف نخواهد شد و تهدید به جنگ (گسترده) از ۱۰ ماه پیش تاکنون، هراسی در ما ایجاد نمی کند.

وی افزود: ما شب گذشته در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان، حدود ۱۲۰ موشک به «کریات شمونه» و بسیاری از شهرک های صهیونیست نشین دیگر شلیک کردیم.

نظر شما