شناسهٔ خبر: 67700077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر کرج:

مطالبه مردمی افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال است

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حال حاضر مطالبه مردمی افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در مسیر است، اما شهرداری به‌دلیل توانایی نداشتن در جذب راننده پایه یک، نتوانسته است سطح سرویس‌دهی را افزایش دهد و شاهد توقف اتوبوس‌های بدون راننده در پارکینگ سازمان حمل بار و مسافر هستیم.

صاحب‌خبر -

مجتبی حاجی قاسمی در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: شهرداری کرج ماهانه ۴۰۰ میلیارد تومان حقوق و دستمزد پرداخت می‌کند، اما بخشی از کارهای ضروری معطل می‌ماند و انجام نمی‌شود که یکی از آن‌ها جذب نشدن رانندگان پایه یک مورد نیاز برای بهره‌برداری از اتوبوس‌ها است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مسیر اتوبوس تندرو افزود: در حال حاضر مطالبه مردمی افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در مسیر است، اما شهرداری به‌دلیل توانایی نداشتن در جذب راننده پایه یک، نتوانسته است سطح سرویس‌دهی را افزایش دهد و شاهد توقف اتوبوس‌های بدون راننده در پارکینگ سازمان حمل بار و مسافر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: چنانچه نمی‌توانید راننده پایه یک را با شرایط موجود جذب کنید، لازم است شرایط را عوض کنید، به جای اینکه مدام بگویید نمی‌شود.

حاج قاسمی ادامه داد: اگر این امر از توان اجرایی شهرداری خارج است، شورا همچون گذشته که در خرید اتوبوس‌ها و بهبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی کمک کرد، این بار نیز در کنار شهرداری با هدف رفع مشکل شهروندان خواهد ایستاد و حاضر هستیم در این راستا کمک کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم شهرداری شورا را مقابل مردم قرار ندهد و با مدیریت صحیح به انجام امور در زمان مناسب بپردازد تا بحرانی اتفاق نیفتد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: زمانی که در پرداخت‌های کارکنان دقت می‌شود، افرادی که در محل کار حضور ندارند، شب کاری و حقوق‌های بالا دریافت می‌کنند، در همین زمان وقتی به موضوع جذب راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌رسیم، همکارانتان شرایط جذب را بهانه می‌کنند و کوتاهی خود را گردن شورا می‌اندازند در حالی که در شرایط فعلی حتی امکان جذب راننده در قالب سقف مجاز قرارداد شرکت اسپادانا فراهم است.

نظر شما