شناسهٔ خبر: 67699241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سازمانهای مردم نهاد گیلان برای شرکت در جشنواره ملی اتفاق اقدام کنند

رشت - ایرنا - معاون امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت: سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان این استان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی اتفاق اقدام و ثبت‌نام کنند.

صاحب‌خبر -

فیروز عزت‌دوست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره ملی دوسالانه اتفاق ابتدا به صورت استانی و سپس به صورت ملی برگزار می‌شود که عملکرد، ساختار و فعالیت سازمانهای مردم نهاد در این جشنواره مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: جشنواره ملی اتفاق رویدادی است که به منظور عرضه و نمایش دستاورد سمن‌ها، تشویق سمن‌های فعال و ایجاد انگیزه و نشاط در بین سمن‌های جوانان سراسر کشور و ترویج کارآفرینی اجتماعی برگزار می شود.

عزت دوست با اشاره به اینکه این جشنواره رقابتی بین سازمانهای مردم نهاد است، افزود: سازمانهای مردم نهاد گیلان که مایل به شرکت در جشنواره ملی اتفاق هستند باید تا پنجم مرداد ماه در سامانه www.snymgo.ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: هم اینک حدود ۱۵۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در استان گیلان وجود دارد که از این تعداد، ۹۶ سمن فعال هستند که این تعداد از سمن‌های این استان می‌توانند در این جشنواره حضور یابند.

معاون امور جوانان اداره ورزش گیلان اضافه کرد: البته مرحله استانی جشنواره ملی اتفاق از بیستم مرداد ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود که در نهایت ۱۰ سازمان مردم نهاد برتر از استان معرفی خواهند شد.

عزت دوست بیان کرد: سمن‌های انتخاب شده برتر گیلان نیز به مرحله ملی جشنواره اتفاق راه خواهند یافت تا در خصوص عملکرد و فعالیت با سمن‌های برتر سایر استانها به رقابت بپردازند تا در نهایت برترین سمن‌های کشور معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که ۱۰ سمن برتری که در گیلان انتخاب می شوند در نهایت بتوانند در مرحله نهایی نیز بدرخشند و مقام‌های ارزنده‌ای را در جشنواره ملی اتفاق کسب کنند.

نظر شما