شناسهٔ خبر: 67699213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمات‌رسانی هلال احمر به بیش از ۱۵۰۰ نفر در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خدمات‌رسانی هلال احمر به بیش از ۱۵۰۰ نفر در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور افزود: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در سراسر کشور به هزار و ۵۳۴ نفر از مراجعه کنندگان خدمات امدادی ارائه دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از بهره‌مندی بیش از ۱۵۰۰ نفر از خدمات امدادی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در ۴۷۷ شهرستان کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

 بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور افزود: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در سراسر کشور به هزار و ۵۳۴ نفر از مراجعه کنندگان خدمات امدادی ارائه دادند.

وی افزود:هزار و ۴ نفر در محل درمان سرپایی شدند و ۴۲ نفر نیز توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: در این بین هزار و ۴۷ تیم عملیاتی متشکل از ۴ هزار ۶۸۹ نفر از امدادگران و نجاتگران این جمعیت در پست‌های منتهی به مراسم روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور حضور و خدمات امدادی ارائه کردند.

نظر شما