شناسهٔ خبر: 67699067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران گروه جهادی شهدای نیارک بین عزاداران حسینی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: گروه‌های جهادی در ایام محرم و در مراسم تاسوعا، عاشورا و شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) به عزاداران حسینی خدمات مختلفی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: این گروه‌ها در قالب موکب جهادی در عرصه‌های تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم، تعمیر و مرمت منازل مسکونی ولی نعمتان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و عزاداری، برپایی میز خدمت، ارائه مشاوره حقوقی و ویزیت رایگان در مناطق مستعد خدمت و محروم سراسر استان قزوین مشغول به خدمت هستند.

صادقپور به پخت و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران اشاره کرد و گفت: جهادگران گروه جهادی شهدای نیارک با مشارکت خیران روستای نیارک بخش طارم سفلی این تعداد غذای گرم را طبخ و بین عزاداران حسینی و ولی نعمتان توزیع کردند.

این مسئول بیان کرد: گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه و خودجوش با استفاده از ظرفیت خیران تا پایان ماه محرم به ارائه خدمت در مناطق دوردست استان به ویژه در روستا‌ها ادامه خواهند داد.

نظر شما