شناسهٔ خبر: 67698469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حل مشکل قطعی آب شهر صدرا با تجهیز ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی

شیراز-ایرنا- در پی بروز قطعی‌ و افت فشار آب در شهر صدرا، حل این مشکل در دستورکار متولیان امر قرار گرفت و طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب شیراز تجهیز ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی یکی از آخرین اقداماتی است که برای برطرف شدن این معضل انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهر صدرا که در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد با وجود برخورداری از جمعیت قابل‌توجه هنوز هم با شروع فصل گرما با مشکلات قطعی یا افت جریان آب در برخی از نقاط شهر روبه رو می‌شود؛ مشکلاتی که در روزهای اخیر هم موجبات گلایه شهروندان را در این منطقه فراهم کرده است.

یکی از تدابیر برای حل این مشکلات تجهیز ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی است که به گفته مسئولان شرکت آب و فاضلاب شیراز این اقدام در روزهای عاشورا و تاسوعا به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل آبفا شیراز در این باره گفت: سقاگران آبفا شیراز در تاسوعا و عاشورای حسینی به یاد لب تشنگی پیشوای سوم شیعیان، پروژه مهم ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی شهر جدید صدرا را به نتیجه رساندند.

بهمن بهروزی ادامه داد: به منظور تأمین فشار آب آشامیدنی شهر صدرا، پروژه تجهیز این ایستگاه پمپاژ در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد و در روز عاشورای حسینی به اتمام رسید.

تدبیری برای حل مشکل قطعی آب صدرا: تجهیز ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی چندین چاه و اجرای خطوط انتقال در ایام محرم، افزود: خوشبختانه امروز تعداد تماس های شهروندان در خصوص قطعی آب بسیار کمتر شده و این نشان از موفقیت آمیز بودن طرح‌های اجرا شده در چند روز اخیر است.

مدیرعامل آبفا شیراز با بیان اینکه تأمین آب سالم و با فشار کافی برای شهروندان همواره اولویت شرکت آبفا بوده گفت: کارکنان این شرکت با تأسی به سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به منظور رسالت سقاگری سر از پا نمی‌شناسند و بصورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل مشغول انجام وظیفه هستند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این تدابیر می‌تواند موجبات عدم قطعی آب را در روزهای گرم تابستان فراهم کند.

نظر شما