شناسهٔ خبر: 67698249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جبلی: ظریف امشب به صداوسیما می‌آید

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم امشب به سازمان صداوسیما می‌آید تا درباره هماهنگی‌های دفتر رییس‌جمهور منتخب و این سازمان، گفت‌وگوها را ادامه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره استقبال از برنامه‌های صداوسیما در ماه محرم، اظهار کرد: برنامه‌های ماه محرم در صداوسیما مستمر است و همچنان ادامه دارد و بعد از ماه های محرم و صفر ارزیابی دقیق مرکز تحقیقات انجام خواهد شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد برنامه‌های شاخصی مثل حسینیه معلا استقبال گسترده‌تری نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند.

جبلی تصریح کرد: رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم امشب به سازمان صداوسیما می‌آید تا درباره هماهنگی‌های دفتر رییس‌جمهور منتخب و این سازمان، گفت‌وگوها را ادامه دهیم.

جبلی درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، اظهار کرد: این مجموعه به بهترین شکل ممکن از لحاظ پشتیبانی منابع مالی و پیشرفت مطابق با جدول برنامه‌ریزی پیش می‌رود. این مجموعه الان در شاهرود در حال فیلمبرداری است و بعد به شهرک غزالی برمی‌گردند. آخرین بررسی نشان می‌دهد هیچ تأخیر و مشکلی در ساخت سریال سلمان فارسی و نیز سریال حضرت موسی وجود ندارد.

وی یادآور شد: ما اکنون در فصل ایران سریال سلمان فارسی هستیم که یکی از پرهزینه‌ترین و پیچیده‌ترین فصل‌های سه‌گانه سریال سلمان فارسی است و امیدواریم این فصل تا پایان سال آینده به تولید نهایی برسد و حتی اقدامات پساتولید را هم تا اواخر سال آینده انجام دهیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم فصول اول و دوم این مجموعه تلویزیونی را از اوایل سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

نظر شما