شناسهٔ خبر: 67698242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

دشمن با انجام عملیات روانی به‌دنبال القای ناامیدی در کشور است

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: دشمن با انجام عملیات روانی به‌دنبال القای ناامنی و ناامیدی در کشور است. به همین منظور، پلیس با بهره‌گیری از روش‌های نوین، ابتکار عمل لازم را در برابر دسیسه‌های دشمنان دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ میراحمدی امروز (۲۷ تیر ماه) در جمع جمعی از نیروهای فراجا در استان، با بیان اینکه هدف امروز دشمن قطع ارتباط مردم و عاشقان و شیفتگان حسین (ع) با اهل بیت ولایت است، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا بین این ارتباط تنگاتنگ و دلبستگی عمیق، فاصله بیندازند، اما بدانند که کور خوانده‌اند.

وی بالا بودن شاخص امنیت در کشور را یک دستاورد مهم در نتیجه زحمات تمام نیروهای مسلح و بویژه تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در کشور دانست و گفت: دشمن قصد دارد امنیت ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد و به هر شیوه‌ای به آن خدشه وارد کند که به یاری خداوند متعال و اهل بیت (ع) تاکنون نقشه شوم آن‌ها به شکست انجامیده است.

او اظهار کرد: مردم به خوبی از نیات و اهداف دشمنان در تضعیف امنیت کشور آگاه هستند و مانند همیشه مدافعان امنیت را در تمام مراسم مذهبی و ملی و بویژه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، با همکاری و هماهنگی یاری می‌رسانند که اینگونه رفتار، نشان از بصیرت آنها دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر اینکه پلیس همواره با حسن نیت و اخلاق‌مداری برای آسایش و امنیت روانی مردم در صحنه حضور محسوس دارد، ادامه داد: عزم پلیس آن است تا به بهترین نحو ممکن، امنیت پایدار را در کشور برقرار کند.

وی بیان کرد: پلیس برای ایجاد امنیت پایدار از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با تمام تجهیزات پای کار آمده است و با هرگونه عامل ناامنی به‌شدت برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خطاب به کارکنان انتظامی استان که در ۱۰ روز گذشته در عزاداری‌ها حضوری هوشمندانه، فعالانه و مسئولانه داشتند، تاکید کرد: دشمن با انجام عملیات روانی به‌دنبال القای ناامنی و ناامیدی در کشور است و به همین منظور شما مدافعان امنیت باید با بهره‌گیری از روش‌های نوین، تجهیزات هوشمند نظارتی، نیروهای واکنش سریع، ابتکار عمل لازم را در برابر دسیسه‌های دشمنان داشته باشید.

انتهای پیام

نظر شما