شناسهٔ خبر: 67698030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهرکرد میزبان اردوی آمادگی تیم فوتبال استقلال خوزستان شهرکرد میزبان اردوی آمادگی تیم فوتبال استقلال خوزستان

دبیر هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری از میزبانی استان برای اردوی آمادگی تیم استقلال خوزستان برای شرکت در لیگ برتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا بدری اظهارداشت:  اردوی آمادگی تیم استقلال خوزستان از فردا پنجشنبه ۲۸ تیرماه در مجموعه ورزشی آموزش و پرورش استان آغاز می‌شود و تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه استقلال خوزستان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشور در فصل آینده است، گفت: این اردو آمادگی برای افزایش و آماده‌سازی تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر فوتبالی کشور است.

بدری اظهار داشت: مجموعه ورزشی آموزش و پرورش به دلیل داشتن زیرساخت‌های لازم از جمله زمین چمن، استخر و فضای لازم برای بدنساز یک ظرفیت برای برگزاری اردو‌های تیم ملی است.

وی با اشاره به اینکه یک مربی خارجی برزیلی هم ۲ روز گذشته از مجموعه ورزشی آموزش و پرورش استان برای برگزاری این اردوی آمادگی کردند، گفت: بوژوویچ مربی مونته نگرویی استقلال خوزستان نیز بعد از انجام مراحل تست‌های پزشکی خود و ۲ دستیارش (تمرین‌دهنده و بدنساز) از روز جمعه عازم شهرکرد خواهند شد.

به گفته وی، این استان به دلیل بالا بودن سطح ارتفاع از سطح دریا یک موقعیت و ظرفیت برای برگزای اردو‌های تیم‌های آماده‌سازی است و تاکنون اکثر تیم‌های که اردوی آماده سازی در این استان شرکت کردند به عنوان تیم‌های موفق انتخاب شدند.

دبیر هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: نبود اسپانسر و حامی مالی مهمترین مشکل استان در تیم‌داری در لیگ‌های برتر و دسته اول و سایر لیگ‌هاست.

بدری اظهار داشت: هم‌اکنون در استان ظرفیت و استعداد فراوان برای حضور در لیگ‌های برتر و سایر جام‌ها وجود دارد و در مسابقات کشوری ۲ تیم از این استان در لیگ‌های دسته سه کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۶ مدرسه فوتبال و فوتسال برای آموزش نونهالان و رده‌های سنی مختلف در استان فعال است، گفت: طرح استعدادیابی شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی نیز به صورت مستمر در رشته فوتبال و فوتسال برگزار می‌شود.

به گفته وی، امسال جشنواره استعدادیابی رده زیر۱۲ سال برگزار شد و در آینده نیز جشنواره منطقه‌ای استعدیابی و مسابقات رده سنی زیر ۱۲ سال برگزار می‌شود.

نظر شما