شناسهٔ خبر: 67696748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت ۱۲ دستگاه آمبولانس اورژانس زاهدان در تاسوعا و عاشورا

زاهدان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۲ دستگاه آمبولانس در ماموریت ویژه اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی در سطح شهر مستقر بودند.

صاحب‌خبر -

علی عبدالرزاق نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:خوشبختانه با همراهی خوب وزارت بهداشت و تشریح نیاز شهر زاهدان به موتورلانس، ۲ دستگاه از این وسیله امدادی در اختیار اورژانس زاهدان قرار گرفت.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای امداد رسانی به افرادی که در اجتماعات بویژه اجتماعات مذهبی و عزاداری نیاز به کمک داشتند نیز از موتورلانس استفاده کرده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: در روز تاسوعا و عاشورا علاوه بر ۱۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس که در اماکن مختلف در مسیر هیات‌ها مستقر بودند ۲ دستگاه موتورلانس نیز جهت امداد رسانی استفاده شد.

وی افزود: در مراسم محوری ظهر عاشورا به ۵۴ نفر از عزاداران خدمت ارائه شد و همچنان نیروهای اورژانس در سطح شهر و در محل برگزاری شام غریبان زاهدان، مستقر بودند.

نظر شما