شناسهٔ خبر: 67696009 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر اصفهان مطرح کرد

استفاده از ایده‌های نو برای بهبود تردد شهروندان در شهر زندگی

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از تمام ایده‌های نو در حوزه حمل‌ونقل باید برای بهبود تردد شهروندان و بهبود وضعیت زیست آن‌ها در شهر استفاده شود.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به واردات اتوبوس‌های برقی اظهار کرد: مذاکراتی با شرکت‌ها انجام شده است که امیدواریم هرچه زودتر به سرانجام برسد و شاهد تردد اتوبوس‌های برقی در سطح شهر اصفهان باشیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های جدیدی هر روز ارائه می‌شود، از این‌رو از تمام ایده‌های نو در حوزه حمل‌ونقل باید برای بهبود تردد شهروندان و بهبود وضعیت زیست آن‌ها در شهر استفاده شود، افزود: پیگیری در این زمینه از دیرباز انجام می‌شده است و هم‌اکنون با همراهی وزارت صمت، شرکت‌هایی برای این منظور معرفی شده‌اند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: برخلاف خودروهای هیبریدی که هر لحظه نیاز به تأمین انرژی از طریق برق دارد، اتوبوس‌های برقی پس از رسیدن به ایستگاه، انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق دریافت و مسیر خود را برای رسیدن به ایستگاه بعدی طی می‌کند.

قربانی گفت: با همکاری وزارت صمت مذاکراتی با شرکت‌های مربوطه انجام شده است که امیدواریم هرچه زودتر به سرانجام برسد و شاهد تردد اتوبوس‌های برقی در سطح شهر اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: این موضوع هنوز در مراحل اولیه است و هر زمان که اقدامی انجام شد، اطلاع‌رسانی بیشتری صورت می‌گیرد.

نظر شما