شناسهٔ خبر: 67695437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درخشش فرنگی‌کاران خوزستانی در مسابقات نونهالان آسیا

پریسا زنگنه منش

۲ نماینده خوزستانی تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان آسیا به مدال دست پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

این رقابت‌ها در تایلند به پایان رسید که در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی با کسب پیروزهای متوالی و شکست همه رقیبان خود عنوان قهرمانی را کسب کرد؛ کاظمی در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر رامیل بردیکولوف از قرقیزستان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۳ مقابل ترانای سریکوان از تایلند به برتری رسید و به نیمه نهایی صعود کرد.

فرنگی کار خوزستانی تیم ملی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد سرداربک شوزودوف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه پیدا کرد. او در این دیدار نیز با نتیجه ۸ بر ۷ از سد دهانراج جامنیک از هند گذشت و به مدال طلا رسید.

به گزارش ایسنا، در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز امیرحسین علوانی با شایستگی به مدال برنز رسید و در مجموع نیز تیم ملی کشورمان عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد؛ علوانی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر چیه تانگ چانگ از چین تایپه را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر مقابل حسن گاسانوف از قرقیزستان پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

علوانی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ و ضربه فنی مقابل شروز قانیجونی از تاجیکستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. فرنگی کار خوزستانی تیم ملی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک مقابل حسن گاسانوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در پایان نیز تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

نظر شما