شناسهٔ خبر: 67695152 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

سونی از دوربین ZV-E10 II ولاگر پسندتر خود رونمایی کرد

ایتنا - یک رابط کاربری عمودی جدید و «اتصال برای پخش زنده و انتقال دیتای آسان» ارتقا یافته به آن اضافه شده است. با وجود همه اینها وزن دوربین هنوز فقط 377 گرم است.

صاحب‌خبر - از زمانی که سونی ZV-E10، دوربینی که آن را برای ولاگرها طراحی کرده است، را معرفی کرد سه سال می‌گذرد، و حالا زمان ارتقاء این مدل ارتقا فرا رسیده است. این شرکت به تازگی گوشی بدون آینه ZV-E10 II را معرفی کرد.
 
به گزارش ایتنا، سونی می‌گوید به این نسخه برخی از قابلیت‌های جدید اضافه شده و در عین حال قابلیت‌هایی که تولیدکنندگان محتوا در مدل اصلی آن دوست داشتند نیز حفظ شده است، از جمله قابلیت فوکوس پس‌زمینه و نمایشگر تاشو با زاویه متغیر.
 
ZV-E10 II دارای سنسور Exmor R CMOS  بیست و شش مگاپیکسلی است که نسبت به سنسور 24 مگاپیکسلی در مدل اصلی ارتقا یافته است. افزایش ظرفیت باتری (که از نوع NP-FZ100 است که در برخی از دوربین‌های فول‌فریم سونی بکارگیری شده است) می‌تواند به‌روزرسانی قانع‌کننده‌تری باشد. سونی مدعیست که با استفاده از این باتری، کاربران می‌توانند تا 195 دقیقه به طور مداوم فیلم‌برداری کنند.
 

بنا بر اعلام سونی قابلیت‌های دیگر آن عبارتند از تنظیمات ویدیویی سینمایی که به‌طور خودکار نسبت تصویر، نرخ فریم و سرعت انتقال فوکوس خودکار را برای فراهمسازی جلوه‌ای سینمایی‌تر برای ویدیوها بهینه‌سازی می‌کند. به گفته این شرکت، همچنین یک رابط کاربری عمودی جدید و «اتصال برای پخش زنده و انتقال دیتای آسان» ارتقا یافته به آن اضافه شده است. با وجود همه اینها وزن دوربین هنوز فقط 377 گرم است.
 
ZV-E10 II در پایان ماه جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و قیمت آن فقط در ساده‌ترین حالت 999 دلار خواهد بود. علاقه‌مندانی که خرید یک باندل 1099 دلاری با لنز جدید PZ 16-50mm f/3.5-5.6 OSS II را ترجیح می‌دهند باید تا اوایل اوت صبر کنند. به گفته سونی، لنز کیت سبک‌وزن این دوربین باعث بهبود فوکوس خودکار و عملکرد ویدیو نسبت به نسخه قبلی می‌شود.

نظر شما