شناسهٔ خبر: 67695146 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آماده‌باش گسترده اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی - اکونیوز

اقتصاد ایران: رسانه‌های اسرائیلی از آماده‌باش وسیع در تمامی مناطق شمال فلسطین اشغالی از بیم اقدام غیرقابل پیش‌بینی حزب‌الله خبر دادند.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با افزایش تعداد حملات موشکی و راکتی حزب‌الله لبنان در 24 ساعت گذشته به شمال فلسطین اشغالی، منابع خبری عبری‌زبان از آماده‌باش ارتش اشغالگر در سراسر شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته این رسانه‌ها در 24 ساعت گذشته بیش از 200 موشک و راکت از جانب حزب‌الله به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. از بامداد روز گذشته تاکنون شهرک‌های منطقه الجلیل بارها شاهد به صدا در آمدن آژیرهای هشدار و آتش‌سوزی‌های گسترده بوده است.

بامداد امروز نیز بار دیگر شهرک‌نشیان صهیونیست در مناطق وسیعی از شمال فلسطین اشغالی با صدای آژیر هشدار سراسیمه از خواب برخاستند و پس از آن حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به دو شهرک صهیونیست‌نشین خبر داد.

گستردگی و تأثیر حملات مقاومت اسلامی به حدی بوده که صدها هزار نفر مجبور به تخلیه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی شده و در 10 ماه گذشته در حیفا، تل آویو و دیگر شهرهای اسرائیل به سر می‌برند؛ در این میان روزنامه هاآرتص روز دوشنبه با کنایه به وزیر جنگ رژیم اشغالگر اسرائیل نوشت: «گالانت گفته است که به زودی لبنان را به عصر حجر باز می‌گرداند، اما در این میان این کریات شمونا است که در عصر حجر به سر می‌برد».

انتهای پیام/

 

نظر شما