شناسهٔ خبر: 67694774 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویترز: داعش مسئولیت حمله در عمان را بر عهده گرفت

تهران- ایرنا- خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی به موکب عزاداران حسینی در یکی از شهرستان‌های استان مسقط در کشور پادشاهی عمان را بر عهده گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری رویترز گزارش داد که گروه تروریستی داعش رسما مسئولیت اقدام تروریستی به موکب عزاداران حسینی در اطراف مسجدی در منطقه «الوادی الکبیر» در مسقط عمان را بر عهده گرفته است.

برخی رسانه های خبری نیز گزارش دادند که خبرگزاری اعماق وابسته به گروه تروریستی داعش نیز فیلمی را منتشر و اعلام کرد که این فیلم متعلق به لحظه تیراندازی به عزاداران در مسقط است.

به گزارش ایرنا، موکب عزاداران حسینی در یکی از شهرستان‌های استان مسقط در کشور پادشاهی عمان دوشنبه شب هدف حمله مسلحانه تروریستی قرار گرفت و شماری شهید و مجروح شدند.

رسانه‌های خبری از تیراندازی به موکب عزاداران حسینی در اطراف مسجد امام علی (ع) واقع در منطقه الوادی الکبیر در مسقط عمان خبر دادند.

پلیس مسقط با انتشار بیانیه‌ای با تائید این حمله مسلحانه اعلام کرد که در جریان تیراندازی به عزاداران حسینی چهار نفر شهید و شماری مجروح شدند.

نظر شما