شناسهٔ خبر: 67694593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید سید علیرضا زراعت‌پیشه:

سلاح دعا را فراموش نکنید

برادران و خواهران عزیز، پیرو ولایت‌فقیه باشید، وحدت خود را حفظ کنید، مساجد را خالی نکنید و در نماز جمعه و جماعات شرکت کنید و از سلاح دعا غافل نشوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از نوید شاهد، سید علیرضا زراعت‌پیشه یکم فروردین‌ماه ۱۳۵۱ در روستای گورکی کوربال از توابع زرقان در خانواده‌ای مذهبی و ساده چشم به جهان گشود و در دامان پر مهر پدر و مادری دلسوز و مومن رشد و تربیت یافت.

وی از همان سنین کودکی در سایه‌ی تربیت پدر و مادر با مسایل مذهبی و نماز و قرآن آشنا شد.

وی دوران ابتدایی را در مدرسه شهید لشکری زرقان و دوران راهنمایی را در مدرسه شهید بهشتی زرقان به پایان رساند.

اگرچه در آغاز جنگ تحمیلی سن کمی داشت ولی پس از گذشت چند سال از دفاع مقدس مشتاقانه به سوی جبهه‌‌ها شتافت و رشادت‌های بسیاری از خود نشان داد؛ به طوری که زبانزد دوستان و هم‌رزمانش شده بود.

سرانجام در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه جزیزه مجنون در تک دشمن بعثی، در حالی که فقط شانزده بهار از عمر شریفش می‌گذشت، جان به‌ جان ‌آفرین تسلیم کرد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وصیت شهید:

امروز که پرچم اسلام عزیز به دست حضرت امام(ره) افتاده است بر ماست که به‌عنوان پیروان این انقلاب، با همه توان از دستاوردهای انقلاب و این امانت ارزشمند که موهبت الهی و از الطاف خداوندی است، حفاظت کنیم و نگذاریم بار دیگر کشورمان به دست چپاولگران، حاکمان ظالم و استعمارگران مستبد بیفتد.

برادران و خواهران عزیز، پیرو ولایت‌فقیه باشید، وحدت خود را حفظ کنید، مساجد را خالی نکنید و در نماز جمعه و جماعات شرکت کنید و از سلاح دعا غافل نشوید.

از خواهرانم می‌خواهم حجاب خود حفظ کنید و در تربیت اسلامی و الهی فرزندان خود کوشا باشید.

پدر و مادر عزیزم، من امانتی در دست شما بودم که به‌سوی صاحبش بازگشته‌ام، پس خداوند را شاکر باشید که فرزندتان در راه حق قدم برداشت و به‌سوی معبودش شتافت.

از همه شما می‌خواهم مرا حلال کنید.

انتهای خبر/224224

نظر شما