شناسهٔ خبر: 67693963 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نظرسنجی رویترز: ۵۲درصد جمهوری خواهان، نظر مثبتی نسبت به ونس دارد

نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز سه شنبه منتشر شد نشان داد که ۲۹ درصد از رای دهندگان ایالات متحده، از جمله ۵۲درصد جمهوری خواهان، نظر مثبتی نسبت به ونس دارند. بنابر گزارش دیده بان ایران بر اساس نظرسنجی رویترز: دونالد ترامپ با ۴۳ درصد نسبت به ۴۱ درصد از جو بایدن پیشی گرفته است

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بر اساس نظرسنجی رویترز دونالد ترامپ با ۴۳ درصد نسبت به ۴۱ درصد از جو بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده پیشی گرفته است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز سه شنبه منتشر شد نشان داد که ۲۹ درصد از رای دهندگان ایالات متحده، از جمله ۵۲ درصد جمهوری خواهان، نظر مثبتی نسبت به ونس دارند. برای مقایسه، ۴۲ درصد از رأی دهندگان ثبت نام شده و ۸۱ درصد از دموکرات ها دیدگاه مثبتی نسبت به معاون رئیس جمهور بایدن، کامالا هریس، داشتند.

نظرسنجی از ۹۹۳ رای دهنده ثبت نام شده که در روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام شد، نشان داد که ترامپ با ۴۳ درصد به ۴۱ درصد در حاشیه خطا از بایدن پیشی گرفته است.

در شب افتتاحیه کنوانسیون همچنین سخنرانی رئیس اتحادیه کارگری بین‌المللی برادری تیم‌سازان برگزار شد، تصمیمی غیرعادی برای حزبی که به‌طور سنتی طرفدار صاحبان مشاغل بوده است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما