شناسهٔ خبر: 67693642 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ابوحمزه: حضور مقاومت در میدان، موثر است/ اسرا اولویت ما هستند

ایسنا

سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تاکید کرد که حضور مقاومت در میدان نبرد به‌رغم ورود جنگ به دهمین ماه، همچنان موثر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در این باره اظهار کرد: ما همچنان بر عهد خود ایستاده‌ایم و بار دیگر تاکید می‌کنیم که اهل جنگ هستیم و مهم نیست این جنگ چه مدت طول بکشد.

ابوحمزه گفت: توطئه و حیله‌های دشمن در رفح ضعیف است و در مقابل مواد منفجره مایه افتخار صنایع نظامی جهادی است. دشمن غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد تا شکست‌های میدانی خود را بپوشاند.

وی افزود: ما تأکید می‌کنیم که حضور مقاومت در صحنه و میدان در مناطق مختلف مؤثر است.

سخنگوی نظامی گردان‌های القدس همچنین درباره جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی تصریح کرد: اعلام می‌کنیم که رژیم اشغالگر به شکل بی‌سابقه‌ای حقوق اسرای ما را در زندان‌ها تضییع کرده است. آزار و اذیت اسرا نشان دهنده وضعیت بربریت و ظلم سیستماتیک صهیونیستی است.

وی در این باره ادامه داد: اسرای ما جزو اولویت‌های مقاومت هستند و آزادی آنها با وجود ظلم و ستم دشمن علیه آن‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

ابوحمزه همچنین خاطرنشان کرد: ما همچنان بر ادامه نبرد با تمام روش‌ها و ابزارهای موجود تا شکست رژیم اشغالگر تاکید می‌کنیم.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

نظر شما