شناسهٔ خبر: 67693429 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تکرار ادعاهای ضدایرانی در نشست «گروه مشورتی راهبردی اسرائیل و آمریکا»

مقام‌های ارشد آمریکا و رژیم صهیونیستی در نشست مشترک «گروه مشورتی راهبردی اسرائیل و آمریکا» با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای تهران، بر لزوم مقابله با «تهدیدهای ایران در خاورمیانه و ممانعت از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای» تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مقام‌های ارشد آمریکا و رژیم صهیونیستی در نشست مشترک «گروه مشورتی راهبردی اسرائیل و آمریکا» با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای تهران، بر لزوم مقابله با «تهدیدهای ایران در خاورمیانه  و ممانعت از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای» تأکید کردند. 

کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این نشست با حضور «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا و همچنین «تساخی هانگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «ران درمر» وزیر امور استراتژیک این رژیم برگزار شد. 

علاوه بر این چهار مقام ارشد آمریکا و رژیم صهیونیستی، نمایندگانی از نهادهای امنیتی، سیاست خارجی و دفاعی دو طرف نیز در این نشست حاضر بوده‌اند.

سالیوان در این نشست که با محوریت «مقابله با تهدیدهای ایران علیه اسرائیل و کل منطقه» برگزار شد، بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، بر آنچه «حق اسرائیل برای دفاع از خود» خوانده شده است، تأکید کرد و گفت که آمریکا به امنیت اسرائیل در مقابله با حملات حزب‌الله لبنان متعهد است. 

دو طرف همچنین در این نشست درباره پیشرفت‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران مذاکره کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما