شناسهٔ خبر: 67692566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

واکنش جالب کلینزمن به حضور مهدی طارمی در اینتر میلان

اسطوره قدیمی تیم ملی آلمان حضور مهدی طارمی در اینترمیلان را اتفاق خوبی برای این تیم دانست. اسطوره قدیمی تیم ملی آلمان حضور مهدی طارمی در اینترمیلان را اتفاق خوبی برای این تیم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یورگن کلینزمن گفت: اینتر با جذب مهدی طارمی به مهاجم دیگری نیاز ندارد. 

در ادامه واکنش‌های بین‌المللی به انتقال مهدی طارمی، مهاجم ۴ فصل اخیر پورتوی پرتغال به اینتر، یورگن کلینزمن، مهاجم و سرمربی پیشین تیم ملی آلمان که جزو اسطوره‌های نراتزوری نیز محسوب می‌شود، گفت که تیم ایتالیایی با جذب او به مهاجم دیگری نیاز ندارد.

یورگن کلینزمن در پاسخ به پرسش گازتای ایتالیا مبنی بر اینکه آیا اینتر پس از جذب مهدی طارمی باید مهاجم دیگری هم به خدمت بگیرد یا نه، گفت: نه، نیازی نیست. اینتر با جذب طارمی شرایط خوبی در خط حمله پیدا کرده است. مهدی طارمی همیشه گل زده و من نیازی نمی‌بینم مهاجم دیگری هم بیاید.

این پیشکسوت آلمانی اینتر در ادامه اظهار داشت: وقتی شما طارمی، لائوتارو، تورام و آرناتوویچ را در اختیار دارید، نیاز به جذب مهاجم دیگری نیست. این موضوع می‌تواند تعادل تیمی را بر هم بزند و اضافه کردن مهاجم جدید منطقی نیست. اینتر اکنون به اندازه کافی قدرتمند است و مدعی قهرمانی در فصل آینده سری A محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما