شناسهٔ خبر: 67692285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شهردار اراك

اراضی ولی آباد و صالح آباد تعیین تکلیف می شوند

شهردار اراک گفت: در جلسه با بزرگ مالکین اراضی ولی آباد و صالح آباد که به شهر الحاق شده و اخیرا نیز کاربری آن از صنایع غیر مزاحم به مسکونی تغییر پیدا کرده، علی رغم اینکه برخی از اراضی مذکور به صورت قولنامه‌ای به فروش رسیده، مالکین حاضر به همکاری با مجموعه مدیریت شهری بودند و امید می‌رود که با این همراهی، الگویی همانند ۹۰ هکتاری گردو را در این قسمت از شهر پیاده سازی نماییم.

صاحب‌خبر -

دکتر علیرضا محمودی در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر، پیرامون آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه مجتمع تجاری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی آفتاب میدان شهدا، اظهار داشت: هم‌اکنون این پروژه در مرحله اجرای کابل‌کشی دوربین‌ها و عملیات نازک کاری می باشد.

وی در ادامه افزود: درخصوص فروش واحدهای تجاری مجتمع آفتاب میدان شهدا، باید فعالانه عمل کنیم، لذا سعی داریم با یک سناریو و برنامه فروش ویژه، نحوه واگذاری واحدهای تجاری به اصناف مختلف را مشخص تا صنف ها با یک ترکیب و شکل همگن کنار یکدیگر قرار گیرند و پس از بهره برداری پروژه، شاهد یک زیبایی در این مجتمع باشیم.

شهردار اراک در خصوص اقدامات عمرانی انجام شده و در حال انجام در ابَر پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا نیز گفت: بوستان خانواده در حال احداث این منطقه، با اتمام عملیات چمن کاری، آماده و قابل بهره برداری می باشد.

وی افزود: همچنین در ادامه عملیات عمرانی منطقه گردشگری نورالشهدا، یک بازگشایی ۶۰۰ متری را در رینگ کناری دره داشتیم که با بکارگیری ماشین‌ آلات بخش خصوصی سرعت اجرای کار بالاتر رفته و امید می‌رود که این رینگ با سرعت و دقت بالا  احداث شود تا تکلیف تجاری‌ها و مناطق گردشگری که در کنار رینگ قرار می‌گیرند، مشخص و به سرعت موجب جذب سرمایه‌گذار شود.

محمودی در خصوص آخرین وضعیت پروژه خط انتقال پساب شهر اراک نیز گفت:پیمانکار مرحله آخر این پروژه انتخاب و به زودی این مرحله نیز وارد فاز اجرایی و عملیاتی می شود.

شهردار اراک با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مالکین ولی آباد و صالح آباد گفت:در این جلسه بزرگ مالکین این اراضی که به شهر الحاق شده و اخیرا نیز کاربری آن از صنایع غیر مزاحم به مسکونی تغییر پیدا کرده، علی رغم اینکه برخی از اراضی مذکور به صورت قولنامه‌ای به فروش رسیده، حاضر به همکاری با مجموعه مدیریت شهری بودند و امید می‌رود که با این همراهی ، الگویی همانند ۹۰ هکتاری گردو را در این قسمت از شهر پیاده سازی نماییم.

نظر شما