شناسهٔ خبر: 67691900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تمام جانشینان بیرانوند برای پرسپولیس/ کدام دروازه‌بان قرمزپوش می‌شود؟

جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم، باشگاه پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرده است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم، باشگاه پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرده است.

به گزارش ورزش سه، آن‌ها که ابتدا به دلیل رفتار علیرضا بیرانوند بعد از دومین فسخ طی دو پنجره تابستانی اخیر، کاملا علیه شماره یک ملی‌پوش خود موضع گرفته بودند و تمام در‌های بازگشت را به سمت وی بسته بود تا به نوعی به دنبال تنبیه وی باشند، اکنون، اما با موانعی که درگیر آن شده‌اند حتی چشم به بازگشت دوباره وی داشتند.

با این حال بیرانوند که قرارداد داخلی خود را با تراکتور به امضا رسانده، نسبت به دعوت دوباره باشگاه پاسخ منفی داد و آن را به رفتار‌هایی که علیه وی شکل گرفته بود، مرتبط دانست. اما سرخ‌ها که تصور می‌کردند پیدا کردن جانشین شماره یک ملی‌پوش برای آن‌ها کاری آسان و قابل دسترس خواهد بود، اکنون این موضوع را در حد چالشی بزرگ پیش پای خود می‌بینند.

در میان گزینه‌های جانشینی علیرضا بیرانوند، نام گلر اسبق تراکتور و کنونی گل گهر سیرجان نیز دیده می‌شود؛ محمدرضا اخباری.

اخباری به عنوان جدی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها حتی مذاکرات ابتدایی بین دو باشگاه و تعیین میزان رضایت‌نامه را نیز پشت سر گذاشته است.

با این حال اکنون پرسپولیسی‌ها کمی از این موضوع عقب‌نشینی کرده‌اند. گفته می‌شود برخی اخبار مبنی بر مصدومیت زانوی این دروازه‌بان طی سالیان اخیر که باعث شده چند بازی حساس تیمش را از دست داده و از سویی دیگر نیز از عملکرد درخشان مدنظر دور باشد، باعث این عقب نشینی بوده و مدیران این باشگاه نمی‌خواهند اکنون که بیرانوند را از دست داده‌اند، با چالشی بزرگ مواجه شوند.

در این زمینه گفته می‌شود در صورتی که مذاکرات به مراحل نهایی نزدیک‌تر شود، پرسپولیسی‌ها درخواست تست پزشکی داده و در صورت تایید اقدام نهایی برای عقد قرارداد را صورت دهند.

پرسپولیس البته نیم‌نگاهی نیز به ۳-۲ دروازه‌بان دیگر از جمله حسین پورحمیدی از تراکتور، علیرضا بیرانوند و همچنین حامد لک نیز خواهند داشت و در نهایت باید دید سرنوشت یکی از حساس‌ترین پست‌های این تیم با چه تصمیمی همراه خواهد شد.

نظر شما