شناسهٔ خبر: 67690358 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ارتکاب ۲ جنایت هولناک از سوی رژیم صهیونیستی در غزه+ فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی ۲ جنایت هولناک دیگر را در حق آوارگان فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی ۲ جنایت هولناک دیگر را در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در اطراف ایستگاه «العطار» در منطقه «المواصی» واقع در خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که در نتیجه این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی دست‌کم ۱۳ فلسطینی از جمله ۴ کودک به شهادت رسیده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، این جنایت به زخمی‌شدن بیش از ۲۶ آواره فلسطینی انجامیده است.

علاوه بر این، حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از مدارس وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آن روا) در اردوگاه شماره ۲ النصیرات در مرکز نوار غزه نیز شهادت ۶ و زخمی‌شدن ۴۸ فلسطینی را در پی داشت.

این حمله در حالی انجام می‌شود که این مدرسه شمار زیادی از آوارگان فلسطینی را در خود جای می‌دهد.

همچنین خبرنگار المیادین گزارش داد که در نتیجه حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به میدان «زائد» در شمال نوار غزه، دو نفر به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۸ هزار و ۷۱۳ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۹ هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.

نظر شما