شناسهٔ خبر: 67690192 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مراسم معارفه کیلیان امباپه به‌عنوان ستاره جدید رئال‌مادرید/ از حضور زیدان تا اشک‌های مادر؛ آغاز دوران تاریخی KM9 +تصاویر

کیلیان امباپه از امروز رسما سپیدپوش شد و آماده است تا نسل جدید کهکشانی‌ها را بسازد.

صاحب‌خبر -

کیلیان امباپه امروز رسما به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شد. باشگاه مراسمی ویژه برای خرید بزرگش تدارک دید و امباپه در مقابل چشمان ۸۵۰۰۰ هوادار با شکوه هرچه تمام‌تر پا به میدان سانتیاگو برنابئو گذاشت. بلیت‌ها رایگان بود اما خرید مجدد آنها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو برای هوادارانی که مشتاقانه در انتظار دیدن ستاره جدید تیم‌شان در پیراهن شماره ۹ بودند، هزینه در بر داشت.

کیلیان سرانجام قراردادی ۵ ساله با لوس بلانکوس امضا کرد و یکی از طولانی‌ترین حماسه‌های نقل و انتقالات فوتبال مدرن را پایان داد و با پیراهن شماره ۹ عکس یادگاری گرفت و آماده شد تا برای اولین بار در ورزشگاه برنابئو برای هواداران بی‌شمارش سخنرانی کند.

مراسم معارفه کیلیان امباپه به‌عنوان ستاره جدید رئال‌مادرید/ از حضور زیدان تا اشک‌های مادر؛ آغاز دوران تاریخی KM9 +تصاویر

رئال مادرید خبر آمدن امباپه به این باشگاه را دو روز بعد از پانزدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد و امباپه هم به نوبه خود، خوشحالی‌اش را در پستی در توییتر/X ابراز کرد و گفت: «یک رویا به حقیقت پیوست. خیلی خوشحال و مفتخرم که به باشگاه رویاهایم، رئال مادرید پیوستم. هیچ کس نمی‌تواند درک کند که من الان چقدر هیجان‌زده هستم. بی‌صبرانه منتظر دیدن شما مادریدیستا هستم و از حمایت باورنکردنی شما متشکرم. زنده‌باد مادرید!»

در حالیکه تماشاگران شعار می‌دادند و برای ورود امباپه آماده می‌شدند، ویدیوهای احساسی زیبایی در نمایشگرهای سانتیاگو برنابئو به نمایش درآمدند. از کودکی امباپه، بزرگ شدنش و افتخار آفرینی‌هایش و امضای قرارداد و تمام کردن این مسیر طولانی و پر پیچ و خم تا پوشیدن پیراهن سپید رئال مادرید. زین‌الدین زیدان برای مراسم رونمایی از امباپه وارد سانتیاگو برنابئو شد. زمانی که امباپه ۱۲ سال داشت، به همراه این اسطوره فرانسوی به والدبباس رفته بود و ویدیوهای دو اسطوره در کنار هم (یکی در کودکی و دیگری در اوج) در مانیتورهای ورزشگاه به نمایش درآمدند.

مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال‌مادرید

مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال‌مادرید

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه که سالها تلاش کرد تا ستاره فرانسوی را به رئال مادرید بیاورد، با این جملات مراسم را رسما آغاز کرد: «عصر همگی بخیر و به سانتیاگو برنابئو خوش آمدید. به این رویداد تاریخی خوش آمدید. اول از همه به تیم ملی اسپانیا به خاطر کسب چهارمین قهرمانی در اروپا تبریک می‌گویم. نه تنها برای کسب این عنوان، بلکه برای جنگیدن تا آخرین نفس برای آوردن این جام به پایتخت اسپانیا.

مادریستای عزیز، برای ما خوشحالی بزرگی است که امروز اینجا هستیم و بازیکن جدید رئال مادرید را معرفی می‌کنیم. به دلیل بازسازی استادیوم، برخی از معارفه‌های قبلی در اینجا انجام نشد و امروز از بازیکن جدیدی که پیراهن ما را به تن خواهد کرد استقبال می‌کنیم.»

مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال‌مادرید

سرانجام لحظه‌ای که همه منتظرش بودند فرا رسید. کیلیان امباپه در حالیکه پیراهن شماره ۹ فصل جدید رئالی‌ها را به تن داشت در میان فریادها و تشویق‌های بلند هواداران پا به چمن سانتیاگو برنابئو گذاشت.

ستاره فرانسوی بعد از بوسیدن نشان باشگاه روی پیراهن خود، پشت میکروفون ایستاد و رو به هواداران گفت: «امروز رویایم به حقیقت پیوست. خوشحالم. خیلی خوشحالم. اینجا بودن باورنکردنی است. سالهای زیادی با رویای رئال مادرید خوابیدم و اکنون این رویا به حقیقت پیوسته است. مادرم را می‌بینم که اشک می‌ریزد. امروز روزی فوق‌العاده برای من است. بگذارید از فلورنتینو پرس تشکر کنم. این بزرگترین باشگاه جهان است. می‌خواهم قهرمان شوم، می‌خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم. زنده‌باد مادرید.»

مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال‌مادرید

مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال‌مادرید

مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال‌مادرید

کیلیان امباپه بعد از استراحتی کوتاه به تیم خواهد پیوست و فصل جدید زندگی خود را با امید آغاز می‌کند؛ امید به درخشش، به تاریخ‌سازی، به قرار دادن نامش در کنار بزرگ‌ترین اسطوره‌های این باشگاه.
در باشگاه رویایی‌ات موفق باشی کیلیان.

ویدیوهای مراسم معارفه امباپه را اینجا ببینید:

مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال‌مادرید

نظر شما