شناسهٔ خبر: 67687431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خاطرات رونالدو زنده شد

معارفه قرن: امباپه برنابئو را منفجر کرد (زنده)

امروز رئال مادرید رسما از کیلیان امباپه در مراسمی باشکوه رونمایی کرد و ستاره فرانسوی با حرف های خود ورزشگاه را به مرز انفجار رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بخشی از بازیکنان رئال مادرید با شروع پیش فصل در تمرینات حاضر شده‌اند و سایر بازیکنان در حال لذت بردن از تعطیلات خود پس از جام ملت‌های اروپا و کوپا آمه ریکا هستند، کیلیان امباپه آماده می‌شود تا در سانتیاگو برنابئو روی صحنه برود و خود را به هواداران تیم جدیدش معرفی کند.

2052837

پس از اینکه برنابئو میزبان نمایش‌های عظیم تیلور سوئیفت، دوکی، مانوئل کاراسکو و لوئیس میگل بود، اکنون خود را برای بزرگترین معارقه قرن آماده می‌کند: رونمایی از کیلیان امباپه. 

یک مراسم باشکوه با آتش‌بازی، میهمانان ویژه، تصاویری از گل‌های امباپه روی تابلوی امتیازات ویدیویی 360 درجه و... رئال مادرید معارفه شماره 9 جدید را به رویدادی تبدیل می‌کند که شبیه هیچ رویداد دیگری نیست.

اگرچه از نظر هیجان و سطح انتظارات شاید به پای معارفه 15 سال پیش کریستیانو رونالدو نرسد ولی معرفی امباپه با حضور 85000 نفر در برنابئو همه رکوردها را می‌شکند. 

بلیت‌ها، اگرچه رایگان بودند، اما در عرض چند ساعت فروخته شدند و تلاش‌هایی برای فروش مجدد آن‌ها به قیمت بیش از صد یورو صورت گرفته است که نشان از جنون هواداران برای دیدن ستاره فرانسوی دارد.

2054615

آغاز یک دوره جدید

فروش پیراهن‌ها از قبل مشخص کرده است که چه چیزی در راه است: تب امباپه در رئال مشهود است. فلورنتینو پرز و پیری، رئیس افتخاری باشگاه، روی صحنه در سانتیاگو برنابئو منتظر او خواهند بود. میهمانان، خانواده و دوستان مهاجم فرانسوی در زمین مسابقه حضور خواهند داشت و انتظار می‌رود که برای حاضران و خود او نیز غافلگیرکننده شود.

2054611

کیلیان از ساعت 10 با حضور در کلینیک رئال تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و پزشکان از این فرصت استفاده کردند تا بینی امباپه را ارزیابی کنند و تشخیص دهند که آیا جراحی لازم است یا خیر. 

امباپه برای اولین بار ساعت 13.30 برای هواداران سخنرانی خواهد کرد. او البته قبل از رفتن به ورزشگاه قرارداد خود را امضا می‌کند و در والدبباس نیز برای اولین بار با هم تیمی‌های جدید خود روبرو می‌شود. 

معرفی کیلیان امباپه نشان دهنده آغاز دوران جدیدی در رئال مادرید است و نمایشی آماده شده است که نوید برآورده کردن انتظارات همه هواداران را می‌دهد.

با لحظه به لحظه این مراسم بزرگ همراه ما باشید:

نظر شما