شناسهٔ خبر: 67689310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

جواب فوری موراتا به اعتراضات هواداران اتلتیکو

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: آلوارو موراتا با میلان تمام کرده و این را رئیس اتلتیکو نیز تایید کرد. این مسئله به مذاق هواداران اتلتیکو خوش نیامده است.به گزارش "ورزش سه"، جدایی موراتا از اتلتیکو مادرید را باید قطعی دانست. او به میلان برای دو فصل به توافق رسیده و به زودی راهی باشگاه جدیدش خواهد شد. موراتا که در ایتالیا سابقه بازی برای یووه را دارد، حالا خود را برای یک چالش جدید در میلان آماده می‌کند. این را دیروز انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، نیز تایید کرد.

کاپیتان اسپانیا که در یورو جام قهرمانی را بالای سر برد، دیشب در میدان سیبلس و در جشن قهرمانی لاروخا مرد اول بود و هدایت مراسم را برعهده داشت. او در این مراسم پرچمی از اتلتیکو را نیز در دست گرفته بود اما گویا هوادران اتلتیکو اصلا از قضیه جدایی او راضی نیستند.حتی موج توهین‌ها به او در شبکه‌های اجتماعی نیز شروع شده است. یکی از هواداران اتلتیکو برای موراتا نوشت که پرچم اتلتیکو را در دست دارد ولی خوب، به میلان می‌رود.

موراتا در پاسخ درنگ نکرد و نوشت: «الان دوست ندارید بروم ولی بعد از بازی با دورتموند می‌خواستید من را از باشگاه بیرون کنید.»موراتا البته کمی بعد این پست را حذف کرد ولی اسکرین شات آن به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

برچسب‌ها:

نظر شما