شناسهٔ خبر: 67688939 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمام دستگاه‌ها برای یافتن امیرحمزه در کوه‌های آهوران نیکشهر بسیج شده اند تمام دستگاه‌ها برای یافتن امیرحمزه در کوه‌های آهوران نیکشهر بسیج شده اند

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با خانواده امیر حمزه کودک ۹ ساله بلوچ که بیش از یک هفته قبل در کوه‌های این شهرستان مفقود شده بود دیدار و از نزدیک پیگیر روند جستجو شد و گفت: تمام دستگاه‌ها برای یافتن امیرحمزه بسیج شده اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدعلی لکزایی  اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر از همان دقایق اولیه که از مفقود شدن کودک ۹ ساله بلوچ مطلع شدند پرونده تشکیل و کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و چندین بار نیز به محل وقوع حادثه و محل زندگی خانواده این کودک بلوچ رفته اند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه دغدغه و نگرانی زیادی برای این موضوع وجود داشت و روز گذشته همراه تعدادی از ماموران انتظامی و در کنار دیگر دستگاه‌های امدادرسان برای یافتن امیرحمزه وارد منطقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: امیر حمزه تنها کودک بلوچ اهل نیکشهر نیست بلکه او فرزندی از این دیار است و همه ما نگرانیم و همه توان خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم این کودک را پیدا و به آغوش خانواده بازگردانیم.

فرماندار نیکشهر نیز  گفت: بیش از ۹ روز از مفقود شدن امیرحمزه کودک ۹ ساله در کوه‌های آهوران نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان می‌گذرد و جستجوی بیش از ۲۰۰ نفر نیروی مردمی و هلال احمر تا کنون به نتیجه نرسیده، اما همچنان به دنبال این کودک هستند.

مجیب حسنی افزود: تمام ظرفیت امدادی و هلال‌احمر این شهرستان برای یافتن امیرحمزه فولادی در کوه‌های آهوران بسیج شدند و از روز گذشته بالگرد هوایی نیز در حال جستجو است و علاوه بر آن سگ زنده یاب نیز بصورت زمینی کل محدوده کوهستانی از روستا توک متسنگ در بخش مرکزی تا روستای کهیری بخش آهوران را مورد بازدید قرار داده و امروز هم تجسس هوایی و زمینی نیز ادامه دارد.

نظر شما