شناسهٔ خبر: 67687629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس: ناامید کننده است؛ زیرا وقتی به فینال می‌روید، امیدوارید که برنده شوید

ستاره سابق تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و لیورپول گفت: ناامید کننده است، زیرا وقتی به فینال می‌روید، امیدوارید که برنده شوید.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس نسبت به ناکامی تیم ملی فوتبال کشورش در فینال یورو ۲۰۲۴ و شکست مقابل اسپانیا و از دست دادن قهرمانی واکنش نشان داد.

امیل هسکی در گفت‌وگوی اختصاصی با میزان در این باره اظهار داشت: ناامید کننده است، زیرا وقتی به فینال می‌روید، امیدوارید که برنده شوید. ما در ۲ بازی اخیر خوب بازی کردیم و به همین دلیل به پیروزی امیدوار بودم. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم باید به بهترین تیم تورنمنت یعنی اسپانیا، احترام بگذاریم. آن‌ها فوق‌العاده بودند و انگلیس نتوانست با آن‌ها کنار بیاید. 

 

ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس: ناامید کننده است؛ زیرا وقتی به فینال می‌روید، امیدوارید که برنده شوید

ستاره سابق تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و لیورپول گفت: عملکرد این تیم در مسابقات رشد کرد، شاگردان ساوت‌گیت آرام شروع کردند و سپس در نیمه نهایی خوب بازی کردند، اما در نهایت نتوانستند به آنچه که هه انتظار داشتند برسند و جام قهرمانی را به خانه بیاورند. این برای کشوری مانند انگلیس ناامیدکننده است که سال‌های زیادی از آخرین قهرمانی آنها در یک تورنمنت مهم فوتبالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

نظر شما