شناسهٔ خبر: 67687060 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پیندو: خرید مطمئن iPhone 13 با ضمانت و خدمات پس از فروش

شرکت اپل در سال 2021، گوشی آیفون 13 را به‌عنوان جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود تولید و به بازار عرضه کرد.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: این گوشی در مقایسه با مدل قبلی این برند یعنی آیفون 12، از نظر دوربین، عمر باتری و عملکرد، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. البته خرید این گوشی در ایران با ضمانت و خدمات پس از فروش، بسیار سخت و چالشی است. در چنین شرایطی باید برای خرید این گوشی، فروشگاه اینترنتی معتبری را در نظر بگیرید تا بتوانید آیفون 13 را با ضمانت و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

نقد و بررسی گوشی iPhone 13

نقد و بررسی گوشی iPhone 13

اگر قصد خرید و فروش گوشی موبایل آیفون 13 https://www.pindo.ir/list/iphone-13/ را دارید، بهتر است در وهله اول اطلاعات کاملی را درباره مشخصات فنی این دستگاه به‌دست آورید. در بخش صفحه نمایش، این موبایل با نمایشگر 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED با رزولوشن 1170×2532 پیکسل تولید شده است. در بخش پردازنده نیز شاهد تراشه A15 Bionic و سی پی یو شش هسته‌ای و گرافیک Apple GPU در این گوشی هستیم. آیفون 13 رم 4 گیگابایت دارد و از نظر حافظه داخلی در مدل‌های 128، 256 و 512 گیگابایت تولید و عرضه شده است. در بخش دوربین نیز مجهز به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی واید و اولتراواید در پشت و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو است. این گوشی از سیستم عامل iOS 15 بهره می‌برد و منبع تامین انرژی آن نیز باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی است.

اگر بخواهیم شما را با تغییرات آیفون 13 نسبت به نسل قبل آن آشنا کنیم، باید بگوییم که سیستم دوربین دوگانه در این مدل به‌طور قابل توجهی بهبود یافته است. سنسور واید بزرگ‌تر شده و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر(OIS) در آن استفاده شده است. این امر ثبت عکس‌هایی با جزئیات بیشتر و نویز کمتر، به‌ویژه در شرایط نوری کم را به دنبال خواهد داشت. حالت سینمایی جدید در این مدل گوشی به شما امکان می‌دهد که ویدیوهایی با عمق میدان کم ضبط کنید که سوژه را به‌طور خودکار فوکوس می‌کند. آیفون 13 نسبت به آیفون 12، 2.5 ساعت عمر باتری بیشتری دارد. این قابلیت به لطف تراشه A15 Bionic کم‌مصرف و باتری بزرگ‌تر است. تراشه A15 Bionic یکی از سریع‌ترین تراشه‌های موجود در بازار به‌شمار می‌آید و آیفون 13 را برای هر کار و برنامه‌ای آماده می‌کند. تمامی این موارد در کنار هم باعث شده‌اند تا این گوشی محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران سراسر دنیا پیدا کند. در صورتی‌که علاقه‌مند هستید تا از برند اپل گوشی پرچمدار بخرید، اما علاقه‌ای ندارید تا هزینه زیادی برای خرید جدیدترین موبایل آیفون بپردازید، می‌توانید از بین محصولات مختلف موجود در بازار، برای خرید iPhone 13 اقدام کنید.

خرید آیفون 13 با ضمانت و خدمات پس از فروش در سایت پیندو

خرید آیفون 13

برای خرید گوشی اپل به صورت آنلاین، پیندو در کنار شماست. شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی پیندو آیفون 13 اصل را با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش خریداری کنید. اگر بخواهیم شما را با فروشگاه اینترنتی پیندو آشنا کنیم، باید بگوییم که این پلتفرم، بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش کالای نو محسوب می‌شود. پیندو در تلاش است تا تبدیل به بازاری آنلاینی شود که در آن هرکسی به راحتی بتواند کالای مورد نظر خود را بخرد یا بفروشد. در پیندو علاوه بر فروش موبایل، شاهد تنوع بی‌نظیر کالاها هستیم و می‌توانید از میان دسته‌بندی‌های مختلف، کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت پیدا کنید. دسته‌بندی‌های موجود در این سایت به شرح زیر هستند:

  • کالای دیجیتال

  • خانه و آشپزخانه

  • مد و پوشاک

  • زیبایی و سلامت

  • فرهنگ و هنر

  • سرگرمی و فراغت

  • وسایل نقلیه

  • خدمات

  • صنعتی و اداری

  • مواد غذایی

برای اینکه بتوانید خرید بدون دغدغه‌ای داشته باشید، تمام کالاهای عرضه‌شده در پیندو نو و اصل هستند و ضمانت و خدمات پس از فروش برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. ضمن این‌که شما می‌توانید شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی را مطابق با اولویت‌های خود انتخاب کنید. موضوع مهم این است که هر کسب‌و‌کاری می‌تواند با ثبت‌نام در پیندو، فروشگاه آنلاین خود را راه بیندازد و کالاهای نو را به میلیون‌ها خریدار در سراسر کشور عرضه کند. تمامی این موارد در کنار هم باعث شده‌اند تا بتوانید آیفون 13 را در پیندو با ضمانت و خدمات پس از فروش و با قیمت مناسب خریداری کنید.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با گوشی آیفون 13 آشنا کنیم. همان‌طور که دیدید، آیفون 13 گوشی هوشمند ایده‌آلی با دوربین، عمر باتری و عملکرد عالی است. اگر به دنبال بهترین گوشی موجود در بازار هستید، آیفون 13 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شما از طریق سایت پیندو می‌توانید انواع گوشی‌ها مثل iPhone 13 را با بهترین قیمت و با ضمانت و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما