شناسهٔ خبر: 67686987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰۰ امدادگر هلال احمر در کنار عزاداران حسینی قزوین حضور دارند

قزوین - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از حضور و پوشش ۱۰۰ امدادگر هلال در قالب تیم برای پوشش مراسم عزاداران حسینی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر صبوری غیاثوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین در دهه اول ماه محرم به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش کامل به سر می‌برد.

وی اضافه کرد: استقرار آمبولانس در محل های تجمع عزاداران حسینی، پوشش امدادی دسته‌هاو هیات‌های عزاداری، برپایی ایستگاه سلامت و توزیع شربت در بین عزاداران، برپایی دسته عزاداری هیات جوانان علی اکبر جمعیت هلال احمر و تهیه زیرانداز برای برگزاری نماز ظهر عاشورا از دیگر اقدامات این جمعیت شمرده می‌شود.

صبوری غیاثوند تاکید کرد: باتوجه به گرمای هوا از عزاداران حسینی (ع) تقاضا داریم برای پیشگیری از ابتلا به گرمازدگی مایعات کافی مصرف نمایند.

این مسوول خاطرنشان کرد: از متولیان برگزاری مراسم در مساجد و هیات‌های مذهبی درخواست داریم در هنگام پذیرایی از میهمانان حضرت سید الشهدا (ع) نسبت به رعایت نکات بهداشتی در تهیه و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی توجه داشته باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین یادآور شد: جمعیت هلال احمر در طول شبانه روز با شماره ملی ۱۱۲ آماده پاسخگویی به مردم عزیز هم استانی است.

نظر شما