شناسهٔ خبر: 67686744 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در حاشیه سفر به خوزستان صورت گرفت

تقدیر سرپرست ریاست جمهوری از مهندسین و عوامل نیروگاه رامین اهواز

سرپرست ریاست جمهوری در حاشیه سفر به خوزستان در دیدار جمعی از مهندسین و عوامل نیروگاه رامین اهواز از تلاش های غیرتمندانه آنها برای جلوگیری از قطعی برق در این استان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد مخبر در این دیدار توسعه صنعتی کشور را مدیون تلاش مهندسین و کارشناسانی ماهر و مجرب دانست که افزون بر علم، دانش و مهارت، آراسته به زینت اخلاق، ایثار و فداکاری برای خدمت به مردم هستند.

وی با تاکید  بر این که گسترش روحیه جهادی و از خودگذشتگی کلید موفقیت کشور است افزود: ایران در بخش نیروگاهی علیرغم همه تحریم ها روی پای خود ایستاده است.

به گزارش ایسنا، نشتی کندانسور نیروگاه رامین که می‌توانست به خاموشی در بخشی از کشور در تیرماه و گرم‌ترین روزهای سال ختم شود، توسط متخصصان داخلی طی کمتر از ۱۸ ساعت در حالت آماده‌ به کاری نیروگاه تعمیر شد.

۱۸ ساعت عملیات پیچیده مهندسی بدون وقفه ادامه یافت و فردای آن روز تعمیرات با موفقیت به انتها رسید و نیروگاه بدون ثانیه‌ای توقف به تامین برق پرداخت و خطر خاموشی گسترده هم از کشور رخت بر بست.

رضا خسروی و محمد امیری از مهندسان مکانیک و کارشناسان توربین تنها ۲ تن از ده‌ها متخصصی بودند که برای روشنایی مردم به طبقه آخر جهنم رفتند و برگشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما