شناسهٔ خبر: 67686286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بابایی کارنامی: عملکرد شورای نگهبان در انتخابات اخیر قابل تقدیر است

امیررضا قشقایی

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از حقوق دانان و فقهای شورای نگهبان تقدیر و تشکر به عمل آورد؛ چرا که علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و همچنین افرایش مشارکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، زمینه را برای افزایش ظرفیت‌های کشور ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد فراجناحی شورای نگهبان در روند تایید صلاحیت‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری اخیر عنوان کرد: با توجه به عملکرد خوب شورای نگهبان در روند تایید صلاحیت‌ها در ادوار مختلف انتخاباتی و به خصوص انتخابات اخیر شاهد مشارکت خوب اقشار مختلف مردم و به ویژه نخبگان بوده‌ایم. عملکرد فراجناحی شورای نگهبان در انتخابات اخیر به خوبی مشخص است و تهمت‌هایی مانند مهندسی شدن انتخابات از قبل را به خوبی از بین برد.

وی عنوان کرد: بنابراین باید از حقوق‌دانان و فقهای شورای نگهبان تقدیر و تشکر به عمل آورد؛ چرا که علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و همچنین افزایش مشارکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، زمینه را برای افزایش ظرفیت‌های کشور ایجاد کرد.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شاهد برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و در امنیت کامل بودیم که این موضوع نیز عملکرد خوب شورای نگهبان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

نظر شما