شناسهٔ خبر: 67686222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری مسابقه عکاسی قاب عاشورا در گیلان

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری مسابقه عکاسی قاب عاشورا در این استان خبر داد و از علاقمندان برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

سیدجلیل میرعظیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقه قاب عاشورا با موضوع (نماز ظهر عاشورا) برای گروه سنی ۱۰ تا ۲۴ سال در نظر گرفته شده که علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند حداکثر تا سه عکس ارسال کنند.

وی با تشریح چگونگی ارسال عکس‌ها برای شرکت در مسابقه قاب عاشورا افزود: عکس‌ها باید به صورت افقی ثبت شود و دارای شناسنامه شامل؛ نام و نام خانوادگی عکاس، گروه سنی، نام مرکز کانون پرورش فکری، زمان و محل ثبت عکس باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بیان کرد: گروه سنی یاد شده برای شرکت در این مسابقه باید آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۶۰۶۲۵۹۴۷ ارسال کنند.

وی یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه قاب عاشورا تا ۲۸ تیر ماه جاری در نظر گرفته شده که برگزیدگان با اهدای جایزه و لوح سپاس تجلیل‌ می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: به مناسبت ماه های محرم و صفر برنامه‌های مختلف متناسب با این ایام در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری برنامه‌ریزی شده که روایتگری حماسه عاشورا از جمله آنهاست.

بیشتر بخوانید:

روایتگری قیام امام حسین (ع) برای کودکان و نوجوانان گیلان

نظر شما