شناسهٔ خبر: 67685803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تکذیب شد

قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در گفتگو با شبکه فارس گفت: پلیس حدود ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه برای دستگیری سارق مجبور به تیراندازی هوایی می شود که صدای این تیراندازی سبب رعب و وحشت در بین عزاداران حسینی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، اسماعیل قزل سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تیراندازی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای دستگیری سارق بوده است.

وی افزود: ماموران مستقر در محل در جهت انجام ماموریت خود اقدام به تیراندازی هوایی در خارج از حرم مطهر شاهچراغ (ع) می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطرنشان کرد: هیچ مشکل امنیتی در حرم مطهر و اطراف آن وجود ندارد و فرد سارق نیز دستگیر شده است.

تکذیب تروریستی بودن حادثه تیراندازی اطراف حرم شاهچراغ (ع)

فرمانده انتظامی استان فارس هم، تروریستی بودن حادثه تیراندازی اطراف حرم شاهچراغ (ع) را تکذیب کرد و گفت: تیراندازی در جریان یک سرقت روی داده است.

سردار رهام بخش حبیبی، در جمع عزاداران حسینی در اطراف حرم شاهچراغ (ع) خطاب به حاضران در مراسم گفت: برادران، خواهران، یک سارق را دستگیر کرده اند و هیچ اتفاق خاصی روی نداده است.

علت تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ چه بود؟

سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز هم در جمع خبرنگاران بیان کرد: علت صدای شنیده شده در اطراف حرم شاهچراغ مربوط به شلیک تیر هوایی در عملیات دستگیری یک سارق بود.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه صدای تیراندازی در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم شنیده شده و محدوده حرم در امنیت کامل است، گفت: مراسم شب عاشورای حسینی به میزبانی حرم شاهچراغ در امنیت کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: ساز و کار‌های امنیتی برای برگزاری مراسم‌های عزاداری در حال اجراست و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

بحرینی گفت: ابعاد دقیق موضوع در دست بررسی است و در صورت کشف موارد دیگر از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_11321409"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284538/11321409?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما