شناسهٔ خبر: 67685203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انگیزه بالای کین: تا جام نگیرم ول نمی‌کنم!

علیرغم شایعات، هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، برنامه‌ای برای خداحافظی از بازی‌های ملی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، قصد ندارد از فوتبال ملی خداحافظی کند و به جای آن، از لیونل مسی به عنوان الگوی خود برای ادامه مسیر استفاده خواهد کرد تا پس از شکست دیگر در فینال، به تیم ملی بازگردد و به موفقیت‌های بیشتر برسد.

منابع نزدیک به هری کین هرگونه احتمال بازنشستگی او از فوتبال ملی را به کلی رد کرده‌اند. آن‌ها به این واقعیت اشاره می‌کنند که او به تازگی بهترین فصل گلزنی شخصی خود را با بایرن مونیخ پشت سر گذاشته است که در آن ۴۴ گل به ثمر رساند. این عملکرد نشان دهنده‌ی توانایی و آمادگی او برای ادامه حضور در سطح بالای فوتبال است.

کین، با وجود اینکه از شکست اخیر در فینال بسیار ناراحت و دل‌شکسته است، قرار است با انگیزه بیشتری برای کمک به تیم ملی انگلیس در تلاش برای دستیابی به اولین موفقیت بزرگ خود در جام جهانی ۲۰۲۶ و همچنین در مسابقات دیگر بازگردد. او از لیونل مسی، که در سن بالا پس از ناکامی‌های پرشمار ملی، موفقیت‌های زیادی کسب کرده و همچنان در تیم ملی بازی می‌کند، الهام می‌گیرد.

منابع نزدیک به کین تأکید کرده‌اند که او کاملاً به تیم ملی انگلیس متعهد است و قصد دارد همچنان نقش مهمی در تلاش‌های تیم برای کسب افتخارات بزرگ ایفا کند.

2054605

نظر شما