شناسهٔ خبر: 67685137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مثبت سوژه

از پیشگیری از اعتیاد تا حمایت های مالی

فلاح بانوی کهنوجی گفت:با برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و مقابله با آسیب های اجتماعی توانسته تعدادی از افراد درگیر با اعتیاد را برای نجات از این معضل به مراکز معرفی کنیم و خانواده‌های آنها را نیز تحت حمایت مادی و معنوی خود قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ملیحه فلاح فرمانده بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س)محله حسین آباد کهنوج  است که امسال با تلاش همه ی بسیجیان پایگاه اش عنوان "اسوه" را در شهرستان کسب نموده است.

ملیحه فلاح فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) گفت:از 15 سالگی توفیق عضویت در بسیج را دارم. ودر حال حاضر به عنوان فرمانده پایگاه بسیج حضرت رقیه (س) فعالیت می کنم.
از دوران کودکی در مساجد حضور داشته و با پایگاه بسیج محله همکاری می کردم چون علاقمند بودم بیشتر وقت خود را در پایگاه و کنار دوستانم در بسیج می گذراندم.

 برنامه های محله اسلامی حسین آباد با همکاری فرمانده حوزه خانم وزیری از قبیل : برگزاری یادواره شهدا ۱۸ شهید سرافراز محله ، برگزاری رزمایش ها فراخوانی ها، برپایی نمایشگاه و دستاوردهای بسیجیان باحضور مسئولین استانی،بازارچه موفق محله،یلدای شهدایی، اجرای سرود سلام فرمانده، دیدار با خانواده شهدا، برپایی حلقه های صالحین،جمع آوری کمک های مومنانه ،سیسمونی ویژه نیازمندان و عضو ثابت گروه جهادی سپهبد شهید سلیمانی حوزه ،برگزاری مراسمات شیرخوارگان حسینی، برگزاری مناسب های  مختلف سال و ...  می باشد.

وی گفت:  حلقه های صالحین یکی از طرح های ارزشی در جهت تعلیم و تریت فرزندان انقلاب و نسل جوان جامعه است که ما نیز در همین راستا با تشکیل و کیفی سازی حلقه های تربیتی صالحین پایگاه توانستیم گام های ارزشمندی برای رشد تربیتی اعضای پایگاه برداریم.

این بانوی بسیجی اظهار کرد:  پایگاه بسیج ما با برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و مقابله با آسیب های اجتماعی توانسته تعدادی از افراد درگیر با اعتیاد را برای نجات از این معضل به مراکز معرفی کنیم و خانواده‌های آنها را نیز تحت حمایت مادی و معنوی خود قرار دهیم.

وی افزود: برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده برگزاری جلسات مشاوره فردی و اجتماعی در موضوعات مختلف از دیگر اقدامات و برنامه‌های ما در این پایگاه بوده است.

فلاح گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)همیشه در راستای تحقق اندیشه و تفکر بسیجی گام برداریم چرا که نیاز امروز جامعه ما تفکر بسیجی برای خروج از مشکلات و حرکت در مسیر رشد و توسعه ی همه جانبه است و تا آخرین نفس و قطره خون با الگو گیری از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از میهن عزیزمان در همه ی عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهیم داد.

نظر شما