شناسهٔ خبر: 67685025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید محمود زنده‌باد:

احساساتتان مورد سوءاستفاده عده‌ای ضد خدا قرار گیرد

پیام من به‌عنوان برادر کوچک‌تر به برادران این است که اگر خواستار حقیقت هستید، اجازه ندهید احساسات پاکتان مورد سوءاستفاده عده‌ای ضد خدای معلوم‌الحال قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از نوید شاهد،محمود زنده‌باد دوازدهم خردادماه ۱۳۳۵ در خانواده‌ای متدین و ساده در برازجان به دنیا آمد و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و دلسوز رشد و تربیت یافت.

وی پس از دوران کودکی، دوره ابتدایی و راهنمای را در زادگاه خود گذراند و پس از آن دوره دبیرستان را سپری و موفق به کسب مدرک دیپلم گردید و سپس به خدمت سربازی فراخوانده شد، پس از پایان خدمت به مبارزه با رژیم ستم‌شاهی همت گمارد و در مبارزات ضد رژیم شرکت فعال داشت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی از اولین عناصر تشکیل‌دهنده بسیج مردمی در برازجان بود، با آغاز جنگ تحمیلی در اولین روزهای تجاوز دشمن بعثی به خاک میهن اسلامی، بی‌درنگ با اولین گروه اعزامی از برازجان به‌سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در مقابل دشمن متجاوز به نبرد مشغول شد.

سرانجام پس از نشان‌دادن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیار در تاریخ ۱۳۶۰/۹/۸ در عملیات طریق‌القدس به‌منظور آزادسازی شهر بستان، جان خود را فدای دین، انقلاب و کشورش نمود و به درجه‌ی رفیع شهادت نایل آمد.

 

وصیت شهید:

سلام بر شما پدر و مادرهایی که هر روز عباس‌ها، قاسم‌ها و علی‌اکبرهای خود را به میدان نبرد می‌فرستید تا همچنان در صحنه نبرد حق و باطل حماسه بیافرینند.

پیام من به‌عنوان برادر کوچک‌تر به برادران این است که اگر خواستار حقیقت هستید، اجازه ندهید احساسات پاکتان مورد سوءاستفاده عده‌ای ضد خدای معلوم‌الحال قرار گیرد.

در پایان عرضی به پدر و مادرم دارم، اگر عنایت حق شامل حال بنده شد و شهید شدم که زهی سعادت، جنازه‌ای اگر داشتم به خاک بسپارید، من هم شما را به خدا می‌سپارم.

صبر و پایداری را از دست ندهید مرا حلال کنید، ناراحتی به خودتان راه ندهید، برادران و خواهرانم را نیز دعوت به شکیبایی و خویشتن‌داری نمایید که این فیض عظما نصیب همه نمی‌شود.

 

انتهای خبر/

نظر شما