شناسهٔ خبر: 67684783 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحولات فلسطین ؛

۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان تهاجم اشغالگران از هفتم اکتبر تاکنون به ۳۸ هزار و ۶۶۴ شهید و ۸۹ هزار و ۹۷ زخمی افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان تهاجم اشغالگران از هفتم اکتبر تاکنون به ۳۸ هزار و ۶۶۴ شهید و ۸۹ هزار و ۹۷ زخمی افزایش یافت.

۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه

 

بن گویر : افتخار می کنم که خانه های فلسطینان را خراب کردم ، فلسطینی ها باید در زندان رنج ببرند
بن گویر در جلسه کنست رژیم صهیونیستی که به درگیری شدید نمایندگان کنست با وی منجر شد گفت : تروریست‌های فلسطینی باید از ازدحام در زندان‌ها رنج ببرند. 
وی تاکید کرد ۲۰۰۰ سلول تاسیس کردیم و ۵ هزار تروریست از غزه را در آن‌ها زندانی کردیم.
وزیر افراطی کابینه اسرائیل خاطرنشان کرد افتخار میکنم که خانه‌های فلسطینیان در نقب را نابود کردم . 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11321081"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284339/11321081?width=600&height=350"></script></div>
 

 

تظاهرات مردم مغرب در حمایت از غزه و محکوم کردن خیانت رژیم های عربی
پایگاه خبری مرکز اطلاع رسانی فلسطین  تصاویری از تظاهرات مردم مغرب در حمایت از غزه در شهر طنجه منتشر کرد. تظاهرکنندگان مغربی شعارهایی در محکومیت توطئه های رژیم های عربی و خیانت آنان به فلسطین سر دادند. تظاهرکنندگان شعارهای «رژیم ها نماد گناهان هستند به رقاصه ها و خواننده ها پول و هدیه می دهند, اما کاری به مردم فلسطین ندارند» و «ما از طنجه به گردان ها و گروهان های مسلح فلسطینی درود می فرستیم», سر دادند.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11321083"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284339/11321083?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 تصاویری از سرکوب تظاهرکنندگان حامی فلسطین در برلین
پایگاه خبری مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از اقدام نیروهای پلیس آلمان به سرکوب خشونت آمیز تظاهرکنندگان در برلین منتشر کرد که در حمایت از فلسطین و محکومیت جنگ غزه تظاهرات کردند.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11321085"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284339/11321085?width=600&height=350"></script></div>
 
 
رنج کودک فلسطینی برای تهیه آب در شمال غزه
فلسطین الان تصاویر دردناکی از یک کودک فلسطینی در شمال غزه پخش کرد که با سختی زیاد تلاش می کند آب برای خانواده خود فراهم کند.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11321086"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284339/11321086?width=600&height=350"></script></div>
 
 
حماس: محمد ضیف زنده است
شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ گزارش داد حماس اعلام کرد گفتگو‌ها برای برقراری آتش بس در غزه همچنان ادامه دارد و محمد ضیف فرمانده آنها نیز زنده است.
 
۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه

 

کودکان مرکز اهداف رژیم اشغالگر از ابتدای جنگ هستند
پایگاه خبری مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد: کودکان مرکز اهداف رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون هستند. این تصویر مربوط به یک دختربچه شهید فلسطینی است که بر اثر بمباران جنگنده های رژیم اشغالگر اسرائیلی در منطقه دیرالبلح به شهادت رسیده است.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11321087"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284339/11321087?width=600&height=350"></script></div>

 

حمله مقاومت اسلامی عراق به ایلات و حیفا
شبکه تلویزیونی المیادین  گزارش داد مقاومت اسلامی اعلام کرد ایلات اشغالی و بندر اشغالی حیفا را با پهپادها و موشک پیشرفته کروز ارقب هدف قرار دادیم.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11321088"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284339/11321088?width=600&height=350"></script></div>
 
 
استفاده گردان های القسام از مهمات دشمن علیه ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غزه
گردان های القسام اعلام کرد: نیروهای رزمنده ما یک موشک از مهمات باقی مانده دشمن را در مسیر دو تانک مرکاوای اسرائیلی منفجر کردند که شماری از نظامیان اشغالگر در اطراف آنها بودند. این اقدام به کشته یا زخمی شدن آنها منجر شد و در منطقه نزدیک به میدان ۱۷ در محله تل الهوی در جنوب شهر غزه صورت گرفت.
 
۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه
 
 
روایت تصویری وکیل کمیته مبارزه با شکنجه از اوضاع اسیران فلسطینی
پایگاه خبری سند نیوز در گزارش داد: جنان عبده، وکیل کمیته مبارزه با شکنجه در داخل اراضی اشغالی فلسطین، به «خبرگزاری سند» وحشت و رعب و درد و رنجی را که اسرای فلسطینی در معرض آن قرار گرفته اند با تصاویر فاش کرد. بر روی هر یک از تصاویر مشکلات اسیران فلسطینی را منتشر کرده است از جمله اینکه شهادت‌ها و گواهی‌هایی که اسیران فلسطینی می‌دهند حاکیست آنها در معرض شکنجه‌های شدید وحشتناک و خوارکننده قرار می‌گیرند. 
۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه ۱۲۸ هزار شهید و زخمی در غزه
 
 
نگهبانان زندان‌های اسرائیلی اسیران فلسطینی را مجبور می‌کنند که در طول شبانه روز چشم‌های خود را با چشم بند ببندند و دست و پای آنها را غل و زنجیر می‌کنند. اسیران فلسطینی باید از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۳ شب دو زانو بنشینند و حق سخن گفتن با یکدیگر را ندارند. از نظر بهداشتی هیچ امکانات بهداشتی برای آنها فراهم نیست و بیماران هم حق رفتن به پزشک ندارند. از جمله شکنجه‌ها وارد کردن اسیران به اتاق‌هایی که از هر طرف بسته است و موسیقی بسیار بلند و گوشخراشی را روشن می‌کنند تا اسیران به شدت زجر بکشند و از سگ‌های پلیس برای حمله به این اسیران در اتاق‌های سربسته استفاده می‌کنند. هر ۴ اسیر تنها یک دقیقه حق دارند از سرویس بهداشتی استفاده کنند و در صورت تاخیر به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند. هر صبح و بعد از ظهر تنها یک عدد نان به آنها داده می‌شود.
 
 
 
 

 

نظر شما