شناسهٔ خبر: 67684392 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شایعه: حالت PvE به بازی Concord اضافه خواهد شد

صاحب‌خبر -

هر چند که هنوز به طور رسمی حالت PvE برای بازی Concord تایید نشده است، اما با توجه به ذکر بخش PvE در بتای اولیه بازی، احتمالاً شاهد این حالت در بازی خواهیم بود.

بتای اولیه بازی Concord همچنان در دسترس قرار دارد و توسعه‌دهنده بازی، مهلت استفاده از آن را یک روز دیگر تمدید کرده است. همچنین به زودی یک بتای آزاد از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ جولای (۲۸ تا ۳۱ تیر) برگزار خواهد شد که در آن یک نقشه جدید به همراه حالت «کنترل منطقه» به بازی اضافه می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد این بازی تیراندازی PvP محتوای دیگری هم برای زمان عرضه داشته باشد که احتمالاً بخش PvE خواهد بود.

بازیکنانی که بخش سازندگان (Credits) بتای بازی را بررسی کرده‌اند، متوجه ذکر بخش PvE به همراه نام چندین عضو تیم سازنده شده‌اند. این احتمال وجود دارد که شاهد حالت اختصاصی PvE یا حتی یک حالت تمرینی برای بازی باشیم که در آن بازیکنان با مبارزه با هوش مصنوعی، مکانیک‌های بازی را یاد بگیرند. استودیوی Firewalk هنوز این موضوع را به طور رسمی تایید یا رد نکرده است.

concord pve

بازی Concord در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد. به‌روزرسانی‌های پس از عرضه این عنوان شامل شخصیت‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های جدید رایگان برای گسترش جهان بازی خواهند بود. همچنین یک راهنمای کهکشانی برای این بازی وجود دارد که در آن اطلاعاتی در مورد سیارات مختلف بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد (این راهنما فعلاً در نسخه بتا در دسترس نیست).

نظر شما