شناسهٔ خبر: 67684368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سعید جلیلی: همه مردم ایران برای پیشرفت کشور سهیم شوند

یاسوج- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران متعلق به تک تک ایرانیان است و همه باید برای پیشرفت آن سهیم شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی دوشنبه شب در جمع عزاداران حسینی یاسوج اظهار کرد: جوانان، عشایر و دیگر ظرفیت‌های مادی و معنوی ایران یک جهان فرصت هستند که می‌توان از این سرمایه‌ها برای توسعه و آبادانی کشور بهره برد.

وی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی عشایرزاده‌ای از یک روستا در کرمان بود که به کابوس دشمنان نظام جمهوری اسلامی شد تاکید کرد: این‌گونه افراد، بالاترین قدرت برای ایران به شمار می‌روند.

سعید جلیلی: همه مردم ایران برای پیشرفت کشور سهیم شوند

عضو تشخیص مصلحت نظام به فشار حداکثری بیگانگان بر رییس جمهور شهید اشاره کرد و افزود: آیت الله رییسی مصداقی از یک مسوول ثابت قدم بود.

جلیلی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی با وجود فشارهای زیاد، دچار تزلزل نشد و با قدرت، مسیر رسیدن به پیشرفت کشور را با استفاده از توان داخلی طی کرد.

وی بیان کرد: دشمن برای ایجاد فشار بر کشور و ملت ایران ۲۴۰ شبکه ماهواره ای به‌راه انداخت تا در دل مردم ایجاد شک و تردید کند و آنان را از ادامه مسیری که شروع کرده‌اند منصرف و منحرف کند اما همه این نیرنگ‌ها نقش برآب شده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به‌دلیل روحیه استقامت و شهادت طلبی مردم ایران تاکید داشتند که «این امت از مردم صدر اسلام برتر هستند».

جلیلی با یادآوری این نکته که مردم کهگیلویه وبویراحمد در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی فعالی داشتند طوری که فقط در جزیره مجنون ۸۰ نفر از مردم این استان به شهادت رسیدند تاکید کرد: باورهای محکم اعتقادی شهروندان این خطه یک سرمایه معنوی است.

جلیلی وجود خانواده‌هایی با چهار فرزند شهید در کهگیلویه وبویراحمد را از افتخارات ایران زمین دانست.

عضو تشخیص مصلحت نظام همچنین گریزی هم به واقعه عاشورا زد و اظهار کرد: عاشورا یک حادثه تاریخی نیست بلکه یک جریان است که درس های آن در همه دوران باقی خواهند ماند.

وی بیان کرد: شجاعت، بصیرت،وقت شناسی و ثابت قدمی تا پای جان از درس‌های عاشورا برای انسان‌های آزاده است.

نظر شما