شناسهٔ خبر: 67684100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استقرار دیزل ژنراتور ۳۵۰ کاوا در مرکز بهداشتی درمانی شلمچه

دلال آلبوشهبازی

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور ۳۵۰ کاوا در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی شلمچه خبر داد.

صاحب‌خبر -

افشین دریانبرد امروز (۲۵ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور خدمات‌دهی بهتر به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) و به به دلیل اهمیت و حساسیت برق و قطعی آن در مراکز درمانی که موجب اختلال در کار تجهیزات پزشکی و درمانی می‌شود، انتخاب یک ژنراتور مناسب برای مواقع اضطراری بسیار ضروری است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دیزل ژنراتور برق ۳۵۰ کاوا مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی شلمچه به منظور ارتقای زیر ساخت‌های این مرکز درمانی از سازمان منطقه آزاد اروند تحویل گرفته شد و امروز با حضور مدیر مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید سلیمانی شلمچه، مسئول ۸ مرکز راهبری عملیات خدمت‌رسانی و با نظارت فنی همکاران دفتر منابع فیزیکی دانشگاه در این مرکز مستقر شد.

دریانبرد گفت: این دستگاه که به زودی راه‌اندازی می‌شود و در مدار قرار می‌گیرد در مواقع اضطراری به عنوان دیزل ژنراتور پشتیبان، برق بخش‌های مختلف مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی شلمچه را پوشش می‌دهد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تمام امکانات خود را بسیج خواهد کرد تا به بهترین نحو ممکن خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی انجام شود. 

انتهای پیام 

نظر شما