شناسهٔ خبر: 67683778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهدای بیش از ۵۰۰ فقره سند مالکیت در نذر خدمت

خبرگزاری صدا و سیما

کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر برای نشان دادن ارادت خود به سالار شهیدان، در روز تاسوعای حسینی سر کار حاضر شدند و به مردم خدمت ارائه کردند.

صاحب‌خبر -
به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به‌مناسبت تاسوعای حسینی، کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر در نذر خدمت به محل کار خود رفتند و در آیینی ۵۰۰ فقره سند مالکیت حقیقی و حقوقی را به متقاضیان تحویل دادند.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این آیین گفت: همزمان با شهرستان بوشهر، ۱۱ واحد ثبتی دیگر نیز در سطح استان آیین نذر خدمت را برپا کرده‌اند.
محمدرضا بزرگمهر با بیان این‌که در کنار صدور و تحویل اسناد مالکیت اشخاص حقیقی، اسناد مالکیت نهاد‌های حقوقی نیز صادر شده است، افزود: اسناد اراضی آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و شرکت عمران عالی شهر نیز در این نذر خدمت تحویل داده شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه این آیین در مکالمه تلفنی با فرماندار بوشهر از ثبت جهانی نام تجاری خرمای کبکاب بوشهر خبر داد و افزود: با ثبت نام تجاری خرمای کبکاب زمینه برای افزایش صادرات این محصول فراهم می‌شود.
 
<div id="video-display-embed-code_11320948"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284449/11320948?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما